KINI KU KENALI MU

saat mula mengenalimu, tak terasa yang kita akan berjalan sejauh ini. perjalanan yang ku rasa hampir menjadikan aku seorang yang kian parah dalam kemelut cinta .. saat kita berjumpa , terasa mampukah kita meneruskan niat murni kita menyusuri lorong lorong sukan kita.. keadaan juga membiarkan kita terus hanyut.
membelai saat-saat indah memburu kita rindu dan sayang tanpa jemu. hari kini hari, suasana jadi lebih bahagia terasa hanyut dalam gelora cinta mu... indahnya saat itu
  •  kala aku di lambung ombak tinggi kamu tenangkan aku dalam dekapan cintamu
  • kala airmata mengalir dipipi , kamu belai aku dengan kata kata yang mampu menghentikan tangisan ku
  • saat aku resah menanggung beban hidup , kamu tak jemu menghampiriku dengan bunga bunga cintamu dan haruman itu mampu juga melenyapkan luka lara ...
  • sayangnya kamu padaku









Comments