ALAHAI KAWAN.....ALAHAI FB..

Lepas solat suboh pagi tu..
mata nie kaku lak tak mau pejam lagi..
hari2 cuti ,kalau bangon lambat orite gak..hehehe..
memang betol,mata nie memang tak mau tido..erghh
tetibe mataku terpandang pd broadband yg lesu diatas meja..urm..on9 best gak nie...ahaks!!
           

First,fb la...hehehe..check inbox..oik!!?!!macam2 ada...haha...kawan2 aku memang la camnie,hahaha,,RINDU LA....MUAH LA...OII!!!!...URM.....HELLO BABY.....tak kurang jgk...HAI SAYANGGG...aduh2..mesra alam betol ..aku cme mampu senyum je r...heeee..nak balas tak ek??haishhh..lalala..pilih2 je la....mana yg TERinterested je la..tu la perangai aku..ish3..xbaek punye kawan.!!hahaha ade ku kesah???

 FB (facebook)antara reality dan fantasi,
yeke??tp sunyiku akan hilang kalau on9 fb..
nak tau knape?ramai kawan2ku yg pandai ambil hati aku kt fb nie,bergurau,kongsi masalah,beri info,mengode pon ada...aduh,duh,duh...mana tahannnn...hahahaha.sekarang ni,kalau sehari tak on9 fb,mcm tak bermakna hidop nie..ade je yg tak kena..hehe..nape ek??korang je yg bole memahaminye..aku??malu siot  nk komen..hehehe..lu pikir la sendiri ok...   

Comments