Skip to main content

ALAHAI KAWAN.....ALAHAI FB..

Lepas solat suboh pagi tu..
mata nie kaku lak tak mau pejam lagi..
hari2 cuti ,kalau bangon lambat orite gak..hehehe..
memang betol,mata nie memang tak mau tido..erghh
tetibe mataku terpandang pd broadband yg lesu diatas meja..urm..on9 best gak nie...ahaks!!
           

First,fb la...hehehe..check inbox..oik!!?!!macam2 ada...haha...kawan2 aku memang la camnie,hahaha,,RINDU LA....MUAH LA...OII!!!!...URM.....HELLO BABY.....tak kurang jgk...HAI SAYANGGG...aduh2..mesra alam betol ..aku cme mampu senyum je r...heeee..nak balas tak ek??haishhh..lalala..pilih2 je la....mana yg TERinterested je la..tu la perangai aku..ish3..xbaek punye kawan.!!hahaha ade ku kesah???

 FB (facebook)antara reality dan fantasi,
yeke??tp sunyiku akan hilang kalau on9 fb..
nak tau knape?ramai kawan2ku yg pandai ambil hati aku kt fb nie,bergurau,kongsi masalah,beri info,mengode pon ada...aduh,duh,duh...mana tahannnn...hahahaha.sekarang ni,kalau sehari tak on9 fb,mcm tak bermakna hidop nie..ade je yg tak kena..hehe..nape ek??korang je yg bole memahaminye..aku??malu siot  nk komen..hehehe..lu pikir la sendiri ok...   

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx