Skip to main content

APE SALAH AKU BEB???

Seperti hari2 yg biasa,pas balik jogging,aku ajak dia lepak2 kejap kt bangku kat taman tu..
harini ku tatap wajahnya..
matanya bengkak...
pipinya merah...kaw knape??kne lempang lg???
dia mengangguk2kan kepala mgiakan ptanyaan aku tadi..pasal ape ???tanya ku..
biasa la..pasal tudung,jawapnya perlahan...ayah marah aku nak pakai tudung....sedih beb...
airmatanya mula mengalir dipipi....
aku tak mampu nak kata ape lg...
sabar la...tu hak ayah kaw...kaw anaknya..
tapi!!!aku nak pakai tudung,macam kaw...semenjak kaw pakai tudung ni,aku tengok..keayuan kaw terserlah taw...kaw nampak ayu beb...
Aaaahh....kecian pulak aku tgok dia..
ok..ok...kaw kne saba ok...aku cuba pujuk dia lagi...aku mcm nak tenangkan dia,nak pelok dia,tp...badan aku ni dah berbau peloh..kang termuntah darah pulak dia...
BEB.....!!!apa salah aku beb,nak pakai tudong pown tak bole???
uRmmm...aku tambah blurr...tak tahu nak kata ape lagi dah....
aku pandang mata dia,aku senyum....
haishhh...tak mau lah nanges2...aku cuba tenangkan lagi jiwa dia yg makin berkocak saat ni...saba ok?
BEB......dia menghentak2kan kaki  ...kaw ni kawan aku...tu pon kaw tak bole tolong ke???
dahlah mak dan ayah aku halang...ni kaw pulak...uRm....sayu taw.....sambil dia menyapu airmata nya yg turun laju dipipi...sayu dan sebak plak aku tgok...
         CAMNIE LA BEB......aku memang tak dapat komen ape2...kalau aku pon jd mak dan ayah kaw ..aku tak bagi kaw bertudong beb....jawapku plahan...
        TAPI KENAPA AKU TAK BOLE BEB????dia menjerit2 mengeluarkan kata2 tu kt aku...
HADOIIII!!!!!HARAM TAW..HARAM!!!KAW TAW X??KAW TU LELAKI.!!!!.TUDONG UTK AURAT PEMPUAN...aku pulak meninggikan suara pada dia...SENGAL LAHHH....tu misai kaw,mana kaw nk letak????
       Dia teros bangon dan pergi meninggalkan aku sendirian kt bangku ....hahahah...mesti dia marah gila kt aku kali ni...SORY BOY...aku tak rela tengok kawan lelaki aku pakai tudong...SUMPAHHHHH!!!!!!

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx