CIRI-CIRI JEJAKA IDAMAN SEMALAYA

1)ADA AGAMA
-ofcoz pegangan agama no 1...klu takde pegangan payah gak..ada dilanggo nye halal haram,dosa,pahala...jawap kau beb..!!nahas kau!!!!heehee

2)BERUANG..OPS...SILAP..BERDUIT@TAK POKAI
..-bia tak keje,janji ade duit...eh??camane plak tu ek??ntahlah...janji bukan duit haram..ye sudah!jangan tpoup pon minta awek share...bahan lu bhai...hahahah

3)TAK ENSEM TAK PE..JANJI MANIS ADE
-yelah..kang hensem sangat jiwa kapel jd goyah pulak,tido tak lena,makan tak lalu..dok mikir apelah bf dia buat ...dgn sape lah dia sekarang...alahai..kan pening kepala dok mikir2..so,yg sedang2 ensem sudahlah...hehehe

4)ADA BUDI BAHASA
-muka ensem,bergaya,hidop mewah,bijak pandai..tp takda budi bahasa..tak guna jugak..wat abis boreh jerk...hahaha..kita org timur..dididik dgn gaya hidop yg penoh dgn budi bahasa....lebih2 lagi dgn org2 tua...amboi...sweetnya klau dpt mamat yg kaya dgn budi bahasa....I LIKE THAT!!!hahaha

5)PENYAYANG
-nilah ciri2 yg menjadi kegilaan aweks2 zaman sekarang...sbb,anak2 zaman sekarang kurang dapat kasih sayang...so,dgn hadirnya mamat yg kaya dgn kasih sayang ni,dpt lah aweks2 menumpang kasih sepanjang hayat...yelah..sape tak bangge kalau diri disayang2..bertuah nya badan....KELAS KAU JAH!!!!hahahahah




Sebagai wanita melayu terakhir,tu je yg dapat aku terangkan antara ciri2 jejaka idaman semalaya..jika anda rasa anda ada ciri2 tu...peluang anda mungkin agak cerah....hahahahha..selamat mencuba!!!!

Comments