Skip to main content

CIRI-CIRI JEJAKA IDAMAN SEMALAYA

1)ADA AGAMA
-ofcoz pegangan agama no 1...klu takde pegangan payah gak..ada dilanggo nye halal haram,dosa,pahala...jawap kau beb..!!nahas kau!!!!heehee

2)BERUANG..OPS...SILAP..BERDUIT@TAK POKAI
..-bia tak keje,janji ade duit...eh??camane plak tu ek??ntahlah...janji bukan duit haram..ye sudah!jangan tpoup pon minta awek share...bahan lu bhai...hahahah

3)TAK ENSEM TAK PE..JANJI MANIS ADE
-yelah..kang hensem sangat jiwa kapel jd goyah pulak,tido tak lena,makan tak lalu..dok mikir apelah bf dia buat ...dgn sape lah dia sekarang...alahai..kan pening kepala dok mikir2..so,yg sedang2 ensem sudahlah...hehehe

4)ADA BUDI BAHASA
-muka ensem,bergaya,hidop mewah,bijak pandai..tp takda budi bahasa..tak guna jugak..wat abis boreh jerk...hahaha..kita org timur..dididik dgn gaya hidop yg penoh dgn budi bahasa....lebih2 lagi dgn org2 tua...amboi...sweetnya klau dpt mamat yg kaya dgn budi bahasa....I LIKE THAT!!!hahaha

5)PENYAYANG
-nilah ciri2 yg menjadi kegilaan aweks2 zaman sekarang...sbb,anak2 zaman sekarang kurang dapat kasih sayang...so,dgn hadirnya mamat yg kaya dgn kasih sayang ni,dpt lah aweks2 menumpang kasih sepanjang hayat...yelah..sape tak bangge kalau diri disayang2..bertuah nya badan....KELAS KAU JAH!!!!hahahahah




Sebagai wanita melayu terakhir,tu je yg dapat aku terangkan antara ciri2 jejaka idaman semalaya..jika anda rasa anda ada ciri2 tu...peluang anda mungkin agak cerah....hahahahha..selamat mencuba!!!!

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx