KAMU KENAPA YENDA?

YENDA,
kamu knape?
aku sendiri tak taw la...aku kenapa?

TEKANAN ?  tak jugak....

KECEWA ?  tak jugak...

tapi kenapa jd macamni????

manelah aku tau....
keadaan berubah sekelip mata..zarp!!!
tetiba je suasana berubah....trajis !!!...
nak luahkan kat sape???
tak taw sape yg boleh tolong aku kali ni....
semua da tak pecaya kt aku !! sebab???
ntahla....
maybe aku tak layak utk semua itu.....
atau ni balasan atas dosa2 aku yg lalu....
so,jalan yg terbaik.....keluar teros dari kemelut yg kian runcing.....
aku dah letih nak hadapi semua ni,
airmataku dah kering,hatiku dah berkecai...
harapanku???lagila....punah terus..lebur dibaham derita....
siapa lg boleh bantu????hahahahah..nobody can help me now....
kejap lagi..airmata darah plak kuar kot....
haraf2 takla kan...
semua dah tak bererti lg bagiku......MUSNAH..Sudaaahhhhhhhhhh  !!!!.............
tapi...Ops!!!....
lupala......ye...aku  maseh punya  tempat utk mengadu....
ya2....ok....jap lagi aku jumpa DIA,
akan ku luahkn semua masalah yg ku tanggong selama ini...
moga DIA dapat menenangkan jiwa yg kian bergelora ni....
haraf sgt2 DIA boleh memberi semula semangatku yg kian pudar....
sesungguhnya DIA lah tempat ku mengadu, yg pengasih dan penyayang....
YA ALLAH......
HAMBAMU INI MERAYU,
SELAMATKAN LAH AKU YG KIAN KARAM DLM
GELOMBANG KEHIDOPAN INI.
AKU LEMAH YA ALLAH..
 BERILAH AKU CAHAYAMU....
AGAR AKU KEMBALI HIDOP  CERIA SEPERTI DULU...
HANYA KAU TEMPAT AKU MENGADU...
BERIKU PETUNJUK,BERI KU HIDAYAH MU......
AGAR AKU DAPAT MENEMPUHI SEMUA INI....
KAU MAHA PEMGASIH..
KAU MAHA PENYAYANG...
CINTAMU ABADI YA ALLAH...
YA TUHANKU..

***  -Lega lepas luahkan pd DIA.....ALHAMDULILLAH !!!

Comments