KEKASIH KU MUDA...!!!

urm..tajuk je mcm pelik...tapi memang kenyataan,kekasihku memang muda,,,2 tahun mengenali dia,  hmmm ....die memang kekasihku... setiap pagi aku akan menunggu dia kt depan muka pintu,kecuali kalau hari cuti..senyumannya la yg buat aku rindu kalau tak jumpa  dia.....wajah tampan  dia..perghh...ramai yg gila bayang kalau memandang,

   EH!MACAM ARAB LA...

   WAW!!! ENSEM SIOTTT...

   PERGH!!!LAWA BUDAK TU..CUTE SEYHHH...

aaa...itu la yg selalu aku dengar dari bisik2kan pempuan2 yg memandang kekasihku tu...aku mampu senyum jerk...heeee bila disisinya,sikap manjanya...sifat periangnya...buat aku hampir lupa dunia seketika...dia selalu membelai rambutku,selalu memelok leherku tekala ingin mengucup pipiku.. setiap masa dia ingin selalu berada dalam dakapan aku ... sayang nyaaaa ....


SAYANG....kau terlalu istemewa buatku..semakin hari aku semakin sayang kt dia..jika sehari tak berjumpa...foto2 dia la jadi pengubat rindu ...ahhh..terasa sepi seluruh alamku...


"KAKAK ...NAK SHUSHU....''

urm ??...ok sayang....mana botol????hehehe..dia akan berlari mencari botol susunya yg dah kosong tu.....meh2 kakak buatkan ye...heheheh..tu lah kekasih mudaku..baby yg berumur 2 tahun,yg berada ditaman asuhan mama di "NURSERY NURQASEH"....dialah baby yg paling manja dgn aku,...

ADAM..walaupon baru 2 tahun disisimu...akak rasa kau yg teristemewa buat akak..biarla ape org nak kata,namun atas rasa tanggungjawab..adam akan ku jaga dengan sebaik -baik nya ditaman asuhan ini...


  
aku sayang kamu kekasih mudaku...muahhhh..meh...dokong yok...pelok akak kuat2 taw...!!!hehehe aktiviti harian yg tak mungkin  aku lupakan selama2nya sebagai pembantu pengasuh kanak-kanak....

Comments

yenda ixati said…
aku kan selalu merindui saat2 manis bersama ADAM.....