Skip to main content

KEKASIH KU MUDA...!!!

urm..tajuk je mcm pelik...tapi memang kenyataan,kekasihku memang muda,,,2 tahun mengenali dia,  hmmm ....die memang kekasihku... setiap pagi aku akan menunggu dia kt depan muka pintu,kecuali kalau hari cuti..senyumannya la yg buat aku rindu kalau tak jumpa  dia.....wajah tampan  dia..perghh...ramai yg gila bayang kalau memandang,

   EH!MACAM ARAB LA...

   WAW!!! ENSEM SIOTTT...

   PERGH!!!LAWA BUDAK TU..CUTE SEYHHH...

aaa...itu la yg selalu aku dengar dari bisik2kan pempuan2 yg memandang kekasihku tu...aku mampu senyum jerk...heeee bila disisinya,sikap manjanya...sifat periangnya...buat aku hampir lupa dunia seketika...dia selalu membelai rambutku,selalu memelok leherku tekala ingin mengucup pipiku.. setiap masa dia ingin selalu berada dalam dakapan aku ... sayang nyaaaa ....


SAYANG....kau terlalu istemewa buatku..semakin hari aku semakin sayang kt dia..jika sehari tak berjumpa...foto2 dia la jadi pengubat rindu ...ahhh..terasa sepi seluruh alamku...


"KAKAK ...NAK SHUSHU....''

urm ??...ok sayang....mana botol????hehehe..dia akan berlari mencari botol susunya yg dah kosong tu.....meh2 kakak buatkan ye...heheheh..tu lah kekasih mudaku..baby yg berumur 2 tahun,yg berada ditaman asuhan mama di "NURSERY NURQASEH"....dialah baby yg paling manja dgn aku,...

ADAM..walaupon baru 2 tahun disisimu...akak rasa kau yg teristemewa buat akak..biarla ape org nak kata,namun atas rasa tanggungjawab..adam akan ku jaga dengan sebaik -baik nya ditaman asuhan ini...


  
aku sayang kamu kekasih mudaku...muahhhh..meh...dokong yok...pelok akak kuat2 taw...!!!hehehe aktiviti harian yg tak mungkin  aku lupakan selama2nya sebagai pembantu pengasuh kanak-kanak....

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx