RAYE ! RAYE !



hahaha...rayer, rayer, 
rayer tak habis -habis lagi..
seminggu rayer kat kampung letih doe..
kat kampung jalan-jalan ziarah family..
ade best, ade tak best..
tapi banyak lah yang best....
jumpe sedare mare...
muah sana, muah sini.. 
Balik rumah sendiri ..perh, lagi la letih..
hari-hari cuci gelas, isi kuih, masak-masak
tetamu...? 
maaaaaiiiiiii tak putus -putus
sampai lenguh nak salam..
sampai lenguh bibir nak senyum..
jari ni da naik cramp dah.. hahahaha
kengkawan ayah, 
kengkawan mama, 
kengkawan adek.. fuyooooo..
tu tak kira pak long, mak long, 
pak uda, pak usu, makcik, mak ngah.. haish..
belom lagi anak sedare mak , anak sedare bapak..
hahaha meriah meriah..

kengkawan alam maya seperti dari 
fb  
moko.mobi 
qute game

ramai la yg sudi datang itu belum rombongan marhaban yang datang satu taman ramainya dan belum rombongan  meminang yang pun turut serta datang opsss ... alalalala, meriahnyerr..


alhamdulilah ,nasib baik sebulan jek raye.. kalau setahun?? 

Ape jadi kat jari aku  yang halus mulus ni?
Apa jadi kat bibir aku yg chumil ni?
Apa jadi kat suara aku yg merdu ini?
tak lama lagi raye dh nak abis 
aku dah tak sibuk lagi
dah tenang macam dulu
dah sunyi semula macam selalu
tapi walau sesibuk mana aku beraye
aku tetap ingat dia yang jauh disana
hahaha dia? dia? dia?
haruslaaa....


Comments