Skip to main content

sundal malam

bila sebut sundal malam ape yg aku bayangkan ?? aghhh macam2 la....ape2 je aktiviti yg seangkatan dengan menyundal...ahaks ! tak lupa jgk dgn hantu sundal bolong...hmmm..seram tuuu..

namun kali ni aku masokan eleman sundal yg mesra alam....ape ek???laaa..pokok sundal malam la...bau dia??harum gila...tp yg cium nya tak pernah lak jd gila...so,jgn la risau ok... pokok ni ditanam kt kawasan yg bertanah tinggi dan suhu yg sejok...mcm kt Cameron Highland tu...urm...tentu org kt sana wangi2kan.....

Di negara India tidak semua org boleh mendekati bunga ini..nak tahu kenapa??sbb  bunga ini boleh menimbulkan mood romantik terutamanya untuk pengantin baru

SO, gadis2 yang belum berkahwin dilarang dari mencium harumannya pada waktu malam kerana dikhuatiri ini akan merangsang aktiviti seksual mereka...hahahahah..power jgk bau bunga nikan....

di sini juga bunga ini dikenali dengan nama ratkirani yang bermaksud mistress of the night.Ia dikatakan dapat menambah dan meransangkan tenaga chakra yang boleh membuatkan seseorang itu mempunyai kuasa psikik (tidak diketahui sejauh mana kebenarannya)

SO...korang yg belom kawen tu jgn pulak nak mengatal utk menghidu bau bunga ni...Aku tak akan bertanggongjawap kalau apa2 terjadi kat korang..heee....




Minyak pati dari bunga ini sangat mahal ,ada tempat yang menjualnya dengan harga USD100 untuk 5ml dan digunakan untuk pemulihan emosi, ia mendatangkan ketenangan hati dan perasaan.

Bunga ini banyak ditanam secara kormisial di Mexico .pada kawan2 yg nak bukak bisnes aaa..nilah antara bisnes terkini..hahaha tanam pokok sundal malam... jgn lak asik nk menyundal je malam2... rezki tak masok nanti..heheheh..

jadi petani modern la kita lepas ni...hahahahah..


OPSSS....sundal malam yg lagi satu...hahaha yang dok kat tepi2 jalan..tunggu pelanggan pastu....buat benda2 ''magik'' silap2 kena cekop dengan penguatkuasa dari jabatan agama...harap korang dpt bezakan mana satu sundal malam yang mana lebih  berharga dan berkualiti tinggi  hehehe....

made in Thailand ~~


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx