jiwanya kian parah

hehehe..parah ke perah...tah la.......
nak jdkan cerita..kalu jiwa..parah la..tak kan perah kot..
la..kenapa lak nak parah..bukan ada eksiden pon dlm jiwa....
tu la korang..soh belajo sastera..korang minat sgt dgn IT...
dah tu..ape pon tak boleh...heehee

sebelom ni..ok je aku tengok..
tu dulu...sekarang tak lagi...ish3...kecian2...tp..kenape???
entah...semenjak dia hilang sesuatu...hari2 dia kata parah....kacaw..sedih....
la..itu je yg dia kata hari2??....a'ah...tu je....hahahahha....
knape ek?? hurm..pelik2....
korang nk taw ke kenape???urm.....
kekasihnya dilarikan org laen.....kcian kan....
yeke??adoi....mmg la parah....
heheheh...tak baik mengumpat oii!!! dose2....
tol la....buahati dia dah kena kebas...tak pandai jage la tu....
ehh..kau ni memandai2 je buat cerita...tak la...dia syg sgt kt kekasih dia tu....
tp...tah lah.....tak de jodoh kot....
tp kecian tau..hari2 nanges,hari2 sedih,hari2 gelisah....
aku tengok pon kesian.....
kalau pergi keja mesti mata dia bengkak sbb nanges semalaman...
kalau ajk makan mesti dia tak nak...tak de selera katanya.....
kalau ajak keluar pon dia da tak nak lagi...nak rehat kt rumah katanya...
hiashh....berubah langsong dia sekarang ni...
semua org tak dpt tolong dia...sah..mmg sah..jiwanya kian parah....
Allah je tau ape yg dia rase...

Comments