Skip to main content

jiwanya kian parah

hehehe..parah ke perah...tah la.......
nak jdkan cerita..kalu jiwa..parah la..tak kan perah kot..
la..kenapa lak nak parah..bukan ada eksiden pon dlm jiwa....
tu la korang..soh belajo sastera..korang minat sgt dgn IT...
dah tu..ape pon tak boleh...heehee

sebelom ni..ok je aku tengok..
tu dulu...sekarang tak lagi...ish3...kecian2...tp..kenape???
entah...semenjak dia hilang sesuatu...hari2 dia kata parah....kacaw..sedih....
la..itu je yg dia kata hari2??....a'ah...tu je....hahahahha....
knape ek?? hurm..pelik2....
korang nk taw ke kenape???urm.....
kekasihnya dilarikan org laen.....kcian kan....
yeke??adoi....mmg la parah....
heheheh...tak baik mengumpat oii!!! dose2....
tol la....buahati dia dah kena kebas...tak pandai jage la tu....
ehh..kau ni memandai2 je buat cerita...tak la...dia syg sgt kt kekasih dia tu....
tp...tah lah.....tak de jodoh kot....
tp kecian tau..hari2 nanges,hari2 sedih,hari2 gelisah....
aku tengok pon kesian.....
kalau pergi keja mesti mata dia bengkak sbb nanges semalaman...
kalau ajk makan mesti dia tak nak...tak de selera katanya.....
kalau ajak keluar pon dia da tak nak lagi...nak rehat kt rumah katanya...
hiashh....berubah langsong dia sekarang ni...
semua org tak dpt tolong dia...sah..mmg sah..jiwanya kian parah....
Allah je tau ape yg dia rase...

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx