Skip to main content

lelaki oh lelaki

asal sebot je perkataan ini,
korang semua dah fokus,siapakah???
hahaha tak tau..aku tak tau ok...
entah kenape pagi ni aku nak persoalkan pasal lelaki,
pelik tapi  benar,
lelaki bikin pusing..
betol tak kaum hawa??
kalau lah betol...give me 5 laaaa!
hahaha,
ala...tak semua la,..
oik? suara sape tu...
owh..lelaki idaman semalaya!!
hahaha
ramai kawan2 aku mengeluh,
'i hate boy!'..but why? he make me crazy! liar!!gready!!
ape2 jela gelaran yg burok ..
ade yg kata,..
'nak aweks yg cun jek!,yg tak cun cam kami ni habis direjectnya!'
hahaha....agak kurang hajarrr!!!
lagi2 ape yg korang tak suka pasal lelaki??
habaq kt aku...
'scandel beb,bnyak scandel...gerammm....
haishh nasib baik anak org,klu anak aku,da aku potong 18 dah,,
hahahahah! ganas tol perempuan sekarag...
'dah la tu,depan kita yang,yong,yang yong,tp belakang kita....
raja segala kasanova! hahaha bapak segala playboy ..
adik beradik,sepupu sepapat la tu'..heeee~
sebenarnya aku pon pelik..
kenape lelaki yg digelar lelaki ni  camni perangainya...
( memang tak semua ) tapi 95% adalah  ya!! hahaha..
hasil dp siasatan sulit aku degan super mak,
kami dapati antara punca2 lelaki bisa bikin perempuan pening ialah;

1   -terdapat ramai perempuan cantik dan seksi kat luar sana,
ramai sngt2,tak kira la yg plastik,yg ori, yg made in taiwan,or made in thailand ,hahaha..mcm2 ade~


2  -perempuan sekarang ramai gak yg pandai mengode,
yg pakai hentam je,tak kira laki org, tunang org,bf org, maen bedal gode  je...~


3  -dunia da tua, lelaki sekarag tak mcm lelaki dulu,lelaki zaman dulu setia,,,
walaupon ada bini 4...kawen 4 tu sunah sayang...heee caye la pak aji~


4  -lelaki sekarag iman tak kuat cik adik oii!! senang caer...rapoh..
.hahaha nak taw lebih lanjot,meh tpon akak..heee nt akak story ok!~


5  -lelaki skrg saje nak test2..kot2 sangkot...rezki..tak sangkot cari laen..ahaks!
target..aweks mewah la bro~ everything gonna be under support ..baru klass hahaha~


As the owner of this blog,
aku tak mau la komen panjang lebar pasal lelaki ni..
kang ada tak dpt lak nak enjoy lg kt fbook tu
hahaha...kalau da enjoy dgn geng perempuan sesaja ada pulak aku dikata lesbie kang!
jatoh saham aku!!hahahaha~ enjoy beb!!
ops jap2" sayang2...i love u sayang!"
hahahahaha tak pernah lupa tu....salam~

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx