bila emak marah!!!

mak marah lagi...sebab ape??

mesti sebab anak dia nakal la...hehe

mak mmg selalu marahkan  ...  tapi sebab ape??

anak dia laaa....tak de sebab ape2 lagi....haishhhh....

tapi harini mak tak marah sebab anak dia...but, sebab ayah...haha

owhh....tp kenapa???

ntah...td mak ckp..'b,u tak syg i lg kan,u tak cinta i lg kan..tol kan b???

ayah just diam....''ckp b...ckp....''mak dah hangen...air mata mak turun laju...''

ayah tgok wajah mak..''dah la yang,i lom gaji lg ni..mane nak cekau duit utk tuu..''.balas ayah lembut...

''b... i bukan nak ape pon...i cuma nak soh b belikan gigi palsu je...tu pon b tak nak bagi..kecewa taw...''

''susah taw nak makan daging korban yg i dah masak tu...letih i nak mngunyah..'' runggut mak lagi..


loving u until die b.....muachhh!!!


hehehe....laaa...permintaan ini aku pon rasanya payah  jelaskan kat sini...sebab...ayah pon perlukan gigi baru jugak...hehehe..maklom..pasangan yg diambang senja...memang selalu pagarnya roboh...(faham2 sudah laaa...)




mood; rindu kat datok dan nenek kt kampung....

Comments