cinta terhalang

ade lagi ke kes mcm ni?? dunia kan dah moden,manusia dah bebas membuat pilihan mereka sendiri!!
tak mungkin2....aku tak percaya lah!!
sorry...
jgn lak kau pikir cerita mcm ni da takde dekat dunia ni..
selagi manusia digelar manusia,semua berkemungkinan berlaku..
antara korang nak caye atau tak je...
masa ni hatinya perit,jiwanya kosong kerana memikirkan cinta yg tak sampai
bercinta bagai nak rak~ tp penghujungnya kecewa..
bercinta bertahun2...tp last2 org kebas...
kesan2 sampingan;
ade dua hati yg kecewa,
ade dua hati yg merana..
menangis airmata darah pon dah tak bererti lagi
menangis,merayu...tp semuanya hampa.....
tak de sape yg amek peduli??
''mereka'' puas kalau keputusan mereka dituruti tanpa mengira perit dan derita si penanggung cinta terhalang tu...arghhh kejam nya dunia!!!!
mengharungi saat getir,kekasih yg cinta nye terhalang itu akan terus2an berhubung,memadu janji yg tak sampai..namun ade sape yg tahu????kecewa sepanjang perjalanan hidup mereka..hati luluh.jiwa kosong...kerja paling gila..meninggalkan org yg paling disayang!!!
bila ditanya...aku pasrah..tu je jawapnya...
pada masa yg sama,dia umpama lilin yg menerangi hidup org lain tp membakar dirinya sendiri!!!aaa......hh peritnya ....
sanggopkah korang lalui pengalaman pahit tu...???
yg empunya badan je yg bisa mengerti ape yg ditanggong...
mengharap satu keajaiban adalah terlalu sukar,semuanya umpama mimpi dalam mimpi....




macam tak naklepaskan kekasih hatinya utk selama2nya...namun....itu adalah mustahil....
mood: salu berdoa pada tuhan:

jangan pisahkan aku dan dia,tuhan tolonglah ku cinta dia.....:'(

Comments