kalau suka kata kan ye jek!!!

masa kau muda,semua sukakan  kau kan?
nanti bila dah tua?? ada org nak minat lagi tak ek??
mesti la ada....org tua,...org tua la yg minat.....hahahaha
oi..sory k...cakap elok2 ckit ok..
org tua skrg minat org muda tau...hahahaha
yeke???laa..tak caye org ckp,ok2...meh la tgok ni..

korang ingat aku suka2 buat gosip eah??? dosa beb.....


hahaha..lentok tu..mcm mana lentoknye misai uncle tu...lentok lagi awek kt sebelah dia...whooooaaah...bertuah la badan....
jap lg punya pic,korang jgn jeles ok....
aku tgok pon tak sedap ati rasanya ni..hahaha..
.kemarok seyhhh!!!..tp kalau dah minat,sapa nk halang kan...jap2....



tgok!! mengejor lagi tu..tah ape yg uncle tu nak tangkap gaknya ek??? hahahah

so,jgn korang ingat org tua ni hanya minat kt org tua...takde makne nya la....banyak lagi contoh yg
layak aku pamirkan kat sini tp...ckop la stakat ni..kang kne saman lak..heheheh...
tp aku tabik kat bro yg kat bawah ni...tang mana cintanya terjatuh,aku pon tak dpt kesan..siap buat pengakuan jujur lagi tu. kami bahagia kok!! hehehe..




.
ttop mata dulu.....1....2.....3...!!! tarra.....


cayala sama nenek ni...saya pon lom tentu ada org sayang camni nek.....hehehe~
power of love!!!!!!hahahahahahah

senang ckp,chenta itu bute,usia bukan penghalang...sape setuju..give me 5!!!!




oklah..asik ngata org jekan...dah2 la tu...kalau ade free aku cerita lg pasal kehidopan sekeliling aku kat korang oke....bytheway,tengs sudi baca post2 aku..ni bkn apa...just type what on my mind only..not on your mind...heheheh..mcm nak buat status kt fb je kan....wokeylah...wa chow dulu...tunggu next post....nak muachh x?? tak payah la kot..nanti korang muak lak...hahahah



mr razman nak muachh x?? ahaks!!

Comments