katakan tidak!

semua dah tau..merokok merbahayakan kesihatan!
kerajaan dah puas buat kempen,dilarang merokok disetiap kawasan2 tertentu..
aah..duit aku,bukan duit kerajaan..hehehe..tol gak kan bro....beli2 jgn tak beli hahaha
katakan tak nak pada rokok!! slogan yg dipamerkan...




 
tapi silapnya gambar rokok yg patah lak dipamerkan dlm iklan tu..hahaha mmg kompem dyorg tak nk punya...tol tak aku cakap ni??cuba pamer rokok yg menjijikan gerenti ramai yg kata...sory...saya tak hisap rokok yg serupa pic ni laa... hehehe






sape nk ngaku dia sama dgn mahlok tuhan yg ni kalau dia seorg perokok...haishh sama lah dgn tut...hahahaha..sory bro...gurau2 je........
tapi mahlok ni dah melampau.. tau tak de duit ngade2 nk merokok...mane nak cekau  duit utk beli 
gaknya...



TAPI...tahu kah anda....ada yg mengatakan org yg merokok tu pemberi sedekah...oik??tol ke...a'ah peahhh...ko taw...kalu takde perokok.sape nak bagi kerja kt penjual2 rokok??,pekerja2 ladang tembakau,tu??..sape nak bagi duit kalau dyorg takde keja???kalau rokok tak laku...sian anak bini diaorg nak mkn ape???..ye tak ye jugakkan...kilang buat kotak rokok tu...sape nk tanggong mereka kalu tak de penjualan rokok ni...haishh bingong tahap gaban ni..heheheh....



untuk tidak lebih membinggungkan lagi...kesimpulan telah aku ambil....ape2 pon biarlah sedang2 je...jgn lak buat status..biar putus cinta,jgn putus rokok....ape keharok nya rokok nak sama dgn cinta..hahaha....


anda perokok???
lupakan lah utk menjadi perokok tegar ok...merbahaya tu...tak elok utk kesihatan...heeheee    dan tak elok utk dicium...hahahahah...gatai lak.....bau wokok ucuk aw.....i tak cuke aw...hahaha...dah mula dah dia nak ngade2 tu..ok2 la...permisi dulu mas....jgn lak cube2 nk amek rokok arini...adjust2 dahla..ianya..baik utk kesihatan,utk penampilan diri, utk duit nya jugak.....sweetnya kalau u tak merokok..i love it!!! 
muachhh  sekali lah.....wangieee....





Comments