Skip to main content

katakan tidak!

semua dah tau..merokok merbahayakan kesihatan!
kerajaan dah puas buat kempen,dilarang merokok disetiap kawasan2 tertentu..
aah..duit aku,bukan duit kerajaan..hehehe..tol gak kan bro....beli2 jgn tak beli hahaha
katakan tak nak pada rokok!! slogan yg dipamerkan...




 
tapi silapnya gambar rokok yg patah lak dipamerkan dlm iklan tu..hahaha mmg kompem dyorg tak nk punya...tol tak aku cakap ni??cuba pamer rokok yg menjijikan gerenti ramai yg kata...sory...saya tak hisap rokok yg serupa pic ni laa... hehehe






sape nk ngaku dia sama dgn mahlok tuhan yg ni kalau dia seorg perokok...haishh sama lah dgn tut...hahahaha..sory bro...gurau2 je........
tapi mahlok ni dah melampau.. tau tak de duit ngade2 nk merokok...mane nak cekau  duit utk beli 
gaknya...



TAPI...tahu kah anda....ada yg mengatakan org yg merokok tu pemberi sedekah...oik??tol ke...a'ah peahhh...ko taw...kalu takde perokok.sape nak bagi kerja kt penjual2 rokok??,pekerja2 ladang tembakau,tu??..sape nak bagi duit kalau dyorg takde keja???kalau rokok tak laku...sian anak bini diaorg nak mkn ape???..ye tak ye jugakkan...kilang buat kotak rokok tu...sape nk tanggong mereka kalu tak de penjualan rokok ni...haishh bingong tahap gaban ni..heheheh....



untuk tidak lebih membinggungkan lagi...kesimpulan telah aku ambil....ape2 pon biarlah sedang2 je...jgn lak buat status..biar putus cinta,jgn putus rokok....ape keharok nya rokok nak sama dgn cinta..hahaha....


anda perokok???
lupakan lah utk menjadi perokok tegar ok...merbahaya tu...tak elok utk kesihatan...heeheee    dan tak elok utk dicium...hahahahah...gatai lak.....bau wokok ucuk aw.....i tak cuke aw...hahaha...dah mula dah dia nak ngade2 tu..ok2 la...permisi dulu mas....jgn lak cube2 nk amek rokok arini...adjust2 dahla..ianya..baik utk kesihatan,utk penampilan diri, utk duit nya jugak.....sweetnya kalau u tak merokok..i love it!!! 
muachhh  sekali lah.....wangieee....





Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx