Skip to main content

SIAPA HERO MISS GUPPY ???

Hehehe..kalau kata hero, haruskah hensome?     
Miss guppy ada beberape org hero yg menjadi pujaan hati…
nak share dgn korang la hari ni….heehee..
meh kita tengok sape yg kena….
Hero pertamanya….
from Hollywood…THE ROCK...
Bukan batu tp  tu korang tengok tu…
batu pon pecah tengok dia……
hensome you!!!! Hahaha
Selalu bermain dimata miss guppy..
susuk tubuh yg berketul2…
raut wajah yg cool….
gile bayang wa beb…
Kalau nak tarik hati miss guppy..ahha…
abg2 tu kena lah salu tgok kt cermin,
ada ke susuk tubuh cam dia??
Kalau takde jgn harap  permohonan anda akan  diterima..walalalaa…

Hero keduanya…
from Bollywood…MR SALMAN KHAN….
Aduh…tak tahan wa beb….
miss guppy ni memang senang caer tgok mamat berbadan taff cam
ni, asik nak meroyan jek..hahaha…
hidungnya,matanya yg cool…erghhh…..
patut la RANI MUKERJI  selalu  je nak
berlakun dgn dia..selalu dpt dukung…wahahaha..
kalau lah  miss guppy dapat dukung sama ini SALMAN KHAN….
aahhhhhaaaaiii…
seminggu rasanya  tak dpt tidor lena….
hikhikhik…
gelak tutop mulot,
takot org dengar….



Hero  ketiganya
from malaywood…ABANG AWIE ….

Pergh…abg AWIE ,
dah lah suara abg buat wa tangkap lentok…
badan abg lak berketul2 mcm
Kentang Holland…hahaha…
rock tetap rock bro….wa caya sama lu..
Bro memang hot dipentas double trouble,
selalu bikin mata miss guppy tak berkelip bila memandang  taw….
Hari- hari  layan lagu bro…
kalau org nak kata miss guppy ni gila,miss tak kesah…
jgn org kata abg AWIE gila…
makan kasut org tu taw…hahaha..
tp abg memang nampak gila masa berlakon  zombie kampug  pisang tu…,…
hahaha…gila la lu bro….
pakai kain je lu belakon…
wahahaha….
seram wa tengok…..



bytheway~
miss guppy ni memang suka kat laki2 yg berbadan’ besar’ ni…
lebih2 yg taff  mcm yg kat atas tu…minat gila !!..
badan sihat,otak pon cergas…hehehe…
hai girls…u alls  minat jugak ke??cececehhhh….

mood:  si guppy maseh berenang- renang utk cari teman,
            tp…takde jalan keluar…

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx