SIAPA HERO MISS GUPPY ???

Hehehe..kalau kata hero, haruskah hensome?     
Miss guppy ada beberape org hero yg menjadi pujaan hati…
nak share dgn korang la hari ni….heehee..
meh kita tengok sape yg kena….
Hero pertamanya….
from Hollywood…THE ROCK...
Bukan batu tp  tu korang tengok tu…
batu pon pecah tengok dia……
hensome you!!!! Hahaha
Selalu bermain dimata miss guppy..
susuk tubuh yg berketul2…
raut wajah yg cool….
gile bayang wa beb…
Kalau nak tarik hati miss guppy..ahha…
abg2 tu kena lah salu tgok kt cermin,
ada ke susuk tubuh cam dia??
Kalau takde jgn harap  permohonan anda akan  diterima..walalalaa…

Hero keduanya…
from Bollywood…MR SALMAN KHAN….
Aduh…tak tahan wa beb….
miss guppy ni memang senang caer tgok mamat berbadan taff cam
ni, asik nak meroyan jek..hahaha…
hidungnya,matanya yg cool…erghhh…..
patut la RANI MUKERJI  selalu  je nak
berlakun dgn dia..selalu dpt dukung…wahahaha..
kalau lah  miss guppy dapat dukung sama ini SALMAN KHAN….
aahhhhhaaaaiii…
seminggu rasanya  tak dpt tidor lena….
hikhikhik…
gelak tutop mulot,
takot org dengar….



Hero  ketiganya
from malaywood…ABANG AWIE ….

Pergh…abg AWIE ,
dah lah suara abg buat wa tangkap lentok…
badan abg lak berketul2 mcm
Kentang Holland…hahaha…
rock tetap rock bro….wa caya sama lu..
Bro memang hot dipentas double trouble,
selalu bikin mata miss guppy tak berkelip bila memandang  taw….
Hari- hari  layan lagu bro…
kalau org nak kata miss guppy ni gila,miss tak kesah…
jgn org kata abg AWIE gila…
makan kasut org tu taw…hahaha..
tp abg memang nampak gila masa berlakon  zombie kampug  pisang tu…,…
hahaha…gila la lu bro….
pakai kain je lu belakon…
wahahaha….
seram wa tengok…..



bytheway~
miss guppy ni memang suka kat laki2 yg berbadan’ besar’ ni…
lebih2 yg taff  mcm yg kat atas tu…minat gila !!..
badan sihat,otak pon cergas…hehehe…
hai girls…u alls  minat jugak ke??cececehhhh….

mood:  si guppy maseh berenang- renang utk cari teman,
            tp…takde jalan keluar…

Comments