warkah utk kekasih

asalamualaikum sayangku,
maafkan aku kerana menganggu mu dikeheningan malam ini...
saat ku tarikan jari jemariku ini,
ku ingin kau tahu bahawa aku kini telah pergi jauh dari daerah ku kini...dan makin jauh dari dirimu..
selamat tinggal sayang...


kekasihku sayang,
terima kasih kerana menjadi kekasihku selama ini,
bertahun lamanya kau sabar mengharung ranjau dan duri percintaan bersama dgnku...
bahtera yg berlayar dgn  aman...dan ianya bahgia ...bersama iringan irama lagu2 cinta kita ...kini telah karam dilautan sepi...

maafkan aku kerana tak memilihmu sebagai nakhoda ku...
kini..kau terus belayar sendirian merempuh badai kehidupan sendirian...maaf sekali lagi kasihku...
kasih,...
sifat sabarmu selama ini amat ku sanjung tinggi, !melayan karenahku yang selalu ego,selalu sensitif,selalu merajuk,tapi kau tetap menghadapinya dgn tenang..sehinggakan kadang2 aku yg menyebabkan  airmatamu mengalir....kejamnya aku terhadapmu kasihku....
kini..
setelah semuanya berakhir,dgn sabar juga,kau nasihatiku dgn kata2 yg dapat menjadi pedoman hidupku yang masih lagi kebingungan dlm kehidupan baru ku ini...terima kasih sayang....
tak pernah sekali kau membenci aku..malah kau telah berjanji..akan terus menyayangiku hingga keakhir hayatmu.....aaahh...mulianya hatimu kasih...



doaku kini, semoga ALLAH berikan kehidupan yang terbaik disepanjang hidupmu, dan
                            ALLAH berikan kamu insan yang terbaik utk selalu setia berada disisimu...
          moga  bahgia kekal sentiasa jadi milikmu...percayalah sayang,.....aku tetap sayang kamu~

sekian dariku,yang iklas menyintaimu...

kekasih setiamu yg kini berubah haluan hidupnya~

terima kasih kerana maseh menyayangiku!




mood: sayu, sebak...pilu.....teringat kat some1....

Comments