AKU SKANDEL

entah..kenapa nk luahkan kat sini.

padahal org tak tanye pon..heheheh

mula2 aku kenali ayat skandel masa aku kenal dia lah..

mati hidop aku ingat aku la yang satu2 cinta sejati dia,

tapi khayalanku hanya mimpi disiang hari...

semua tu manis dimulut..

tp...jauh dari pengetahuan ku,aku di perduakan!!

eh, adalak perkataan diperdua dlm kamus ??

yang aku pelik,aku langsong tak perasaan segala muslihat nya..

pandainya  dia sembunyikan semua muslihat ...

erghhh. selamani...kata2 rindu, sayang, cinta,

yang dia ucapkan hari2 kat aku, rupa2nya palsu!!

KEJAMNYA KAMU!!!

yang aku hairan...aku cuma marah je kat dia..

tp..kenapa aku tak boleh nak benci dia???

u always in my heart~ sayang....
puas aku coba......aku gagal!!!

aku kian pasrah...

menjalani liku2 kehidupan yang suram,

menjadikan aku semakin takut....
 
akan ku biarkan keadaan ini berlalu..

dan akan ku biarkan hati ini terus merindu.....

aaaa.....hhh!!!

letih nak fikir tentang hati aku ni lagi.....



mood ; senyum dalam sendu

Comments