SAHABAT KU IALAH KAMU

kamu sahabat ku,

mengenalimu hanya sekelip mata,

mengingatimu sepanjang usia..

maafkan aku kerana tak mampu memberimu segala2nya..

maafkan aku kerana terpaksa pergi!

meninggalkan mu dan kenangan yg sedetik itu..

kenangan yg terlalu berharga walaupon hanya sementara,

aku berjanji tak akan pernah utk melupakan mu...wahai sahabat ku!

maaf,

kerana aku tak mampu meneruskan segala2nya bersama impian kamu,

maafkan aku kerana tak mampu menjadi sahabat setia utk mu..

maafkan aku !!

sahabatku,

terlalu mulia hatimu,kau ingin melihatku berjaya dalam hidup,

kau ingin aku mendapat kebahagian yg selama ini tak pernah aku miliki..

tapi..

aku bukan seperti yg kamu harafkan...

aku tak mampu...

aku lemah.....

biarkan aku terdampar diarus kehidupan aku ini...sepi tanpa kata2mu lagi...aku redha....

Comments