kasihDANsayang

sayang dah dapat rasakan bahawa kasih bukan lagi milik nya, 

semua yang sayang beri selama ini tidak dihargai ..bisik hati kecil sayang..

semua nya kasih buang jauh...

padahal dulu macam2 janji kasih kat sayang...sehidup semati...akan setia selamanya..

tapi, apa yg sayang dapat sekarang????  derita , sakit hati, kecewa...

kalau lah bunuh diri tak berdosa..maybe sayang dah terjun bangunan...

malas nak hadapi semua bebanan ini...

tapi sayang masih ingat ALLAH !!


semua sayang serah pada ketentuan ALLAH sebab pada sayang

semua yang berlaku ni..bukan kehendak sayang..mau pon kehendak kasih..

tapi semua ni qadaq dan qadar yg sayang dan kasih  jumpa dlm hidup ini...

''kita berkawan saje...'' pinta kasih malam tu...

kata2 pedih yg diluahkan melalui sms..

kasih meminta sesuatu yang bukan kehendak kasih pon...!!!!

berat utk kasih luahkannya.erghhhh!!!!


tp...semua sudah terjadi..dan percintaan kasih dan sayang  cukup sampai sini...

hancor hati sayang...mau dilemparkan handphone ..

tapi...sayang masih kuat utk hadapi keadaan ini..

bersabar..

ye..sayang akan terus bersabar dgn hati yang berdarah...sakitttt.....

kasih...

'i'm loosing u!!!...jerit hati  sayang...sedih, sayu, pedih dan hampaa...

kasih dan sayang tak bisa memiliki.....

kasih...sanggup kau buat aku begini????

sayang..kasih dah tak daya nak lalui semua ini!!!!!
sayang...i'm sory...but something  u have to know.....'kasih still loving you'

Comments