abangMACHOO punyeSTORY

amacam??...machoo tak abe mu ni???
hai...
adik manis...
abang machoo menegur ku dengan mesra
jalan sorang-sorang tak takut  ke??
meh la naik motor abang ni..kt area ni banyak hantu taw..
abang boleh antar sampai depan pintu pagar rumah u lagi.....
jangan lah malu-malu..

kalau cam gini..semut pon xnak geget...so sweet kan ...takut kena kencing manis lak semut tu...haha
owh..no tengs...
saya lebih suka jalan kaki..
boleh kuarkan peluh..
nak takut ape...antu tengok saya pon dia takut...
(dlm ati berbisik.....dia tu yg antu tak ke perasan ...kacang antu tol heee..)


urm....jual mahal le pulak...
nanti anjing kejar baru padan muka..haha..
abang machoo cuba menakut-nakutkan aku ...
takpe..takpe...anjing kecik..saya besar...
terima kasih je ye....it's okeyh...






abang machoo berlalu dgn motor besarnya meninggalkan aku sendirian di tepi jalan tu




aktibiti abg machoo bersama kawan2

..satu petang dilorong rumah abang macho

abang!!!!???
ni nanti basuhkan baju sekola dak2 ni ,
i tak sempat nak cuci..pakai beros taw..
jgn pakai mesin..koto sangat tu...
pastu masakkan sekali bubur baby ..
dan buat sekali susu danial...i dah lambat ni ...jap lagi nak pegi keja..
lantai jangan lupa mop taw bangg....
abang....abang dengar tak????

urm......yew sayang....abang dengar laaa....
ok2...abang buat semua tu....
sayang pi la make up....nanti lambat pulak ...


hehehe..rupe2nya...abang machoo takut bini...
lalala~

Comments

adoi, bro, haisss, balik rumah kena basuh baju lak hahaha
missYENDA said…
farahin.izzati...
abg machoo basuh baju dgn machonye...(ni kisah benar taw, bukan maen2 hehehe...shhhh.....nnt ade org tau) :P