Skip to main content

abangMACHOO punyeSTORY

amacam??...machoo tak abe mu ni???
hai...
adik manis...
abang machoo menegur ku dengan mesra
jalan sorang-sorang tak takut  ke??
meh la naik motor abang ni..kt area ni banyak hantu taw..
abang boleh antar sampai depan pintu pagar rumah u lagi.....
jangan lah malu-malu..

kalau cam gini..semut pon xnak geget...so sweet kan ...takut kena kencing manis lak semut tu...haha
owh..no tengs...
saya lebih suka jalan kaki..
boleh kuarkan peluh..
nak takut ape...antu tengok saya pon dia takut...
(dlm ati berbisik.....dia tu yg antu tak ke perasan ...kacang antu tol heee..)


urm....jual mahal le pulak...
nanti anjing kejar baru padan muka..haha..
abang machoo cuba menakut-nakutkan aku ...
takpe..takpe...anjing kecik..saya besar...
terima kasih je ye....it's okeyh...






abang machoo berlalu dgn motor besarnya meninggalkan aku sendirian di tepi jalan tu




aktibiti abg machoo bersama kawan2

..satu petang dilorong rumah abang macho

abang!!!!???
ni nanti basuhkan baju sekola dak2 ni ,
i tak sempat nak cuci..pakai beros taw..
jgn pakai mesin..koto sangat tu...
pastu masakkan sekali bubur baby ..
dan buat sekali susu danial...i dah lambat ni ...jap lagi nak pegi keja..
lantai jangan lupa mop taw bangg....
abang....abang dengar tak????

urm......yew sayang....abang dengar laaa....
ok2...abang buat semua tu....
sayang pi la make up....nanti lambat pulak ...


hehehe..rupe2nya...abang machoo takut bini...
lalala~

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx