Skip to main content

LAMARAN KEJUTAN

dia dilamar???

ya Tuhan,

baru lepas SPM kawan aku telah dilamar... !!

waw...laku jugak lu ni kan hehe.

ops...sory2...

tapi sedih le pulak sebab kawan aku ni tak terjatuh cinta kat sang jejaka tu  pon...

''cinta lu  jatuh kat org lain ke beb!!..  aku buat soalan bodoh  pulak kat dia....hehe

'' what???... no komen la beb...urm..'' dia mengeluh  perlahan......

 chis!!! kawan aku ni nak merahsia kan  isi hatinya kat aku le pulak.....

''ok2...wa paham ...wa paham...so...ape alasan lu beb???''

desak aku macam  murai dot .com. ( hehe tapi tak jadi2  lagi tau...hehe )

''ntah..mcm2 wa buat helah tapi...sang jejaka tu masih jugak nak kat wa ni...urm...wa dah bingung seyhh...''

''siap nak datang jumpa mak bapak wa lagi ...gile wa beb ...gile....'' haishhh!!!!

aku dah  tak mampu nak kata apa..

walaupon aku otai cinta tapi dlm bab lamar melamar ni aku memang confius...aku blur siot!!! hahaha

wa haraf lu pandai2 lah cover diri lu utk layan sang jejaka ni ok...pesan aku akhirnya!!

ape2 pon yg terbaik hanya untuk lu beb!!

kawanku..muachh..aku sayang kamu...hehehe

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx