LAMARAN KEJUTAN

dia dilamar???

ya Tuhan,

baru lepas SPM kawan aku telah dilamar... !!

waw...laku jugak lu ni kan hehe.

ops...sory2...

tapi sedih le pulak sebab kawan aku ni tak terjatuh cinta kat sang jejaka tu  pon...

''cinta lu  jatuh kat org lain ke beb!!..  aku buat soalan bodoh  pulak kat dia....hehe

'' what???... no komen la beb...urm..'' dia mengeluh  perlahan......

 chis!!! kawan aku ni nak merahsia kan  isi hatinya kat aku le pulak.....

''ok2...wa paham ...wa paham...so...ape alasan lu beb???''

desak aku macam  murai dot .com. ( hehe tapi tak jadi2  lagi tau...hehe )

''ntah..mcm2 wa buat helah tapi...sang jejaka tu masih jugak nak kat wa ni...urm...wa dah bingung seyhh...''

''siap nak datang jumpa mak bapak wa lagi ...gile wa beb ...gile....'' haishhh!!!!

aku dah  tak mampu nak kata apa..

walaupon aku otai cinta tapi dlm bab lamar melamar ni aku memang confius...aku blur siot!!! hahaha

wa haraf lu pandai2 lah cover diri lu utk layan sang jejaka ni ok...pesan aku akhirnya!!

ape2 pon yg terbaik hanya untuk lu beb!!

kawanku..muachh..aku sayang kamu...hehehe

Comments

miss inna said…
kira ok la tu bila ada org yg suka kita, terus dtg berjumpa dgn wali kita...
missGUPPY said…
miss inna..masalahnya dia lom enjoy lg zaman remaja dia..hehe..sian lorh..bg la enjoy dlu..pastu bru boleh ehem2...ye x???
miss inna..thanks for komen...