Skip to main content

kenapaSAYANG??

pagi ni dia nangis lagi..
aku tak tahu apa puncanya..
apa yang telah berlaku..
melihat airmatanya yg turun laju, hatiku jadi sayu..
kamu kenapa??
semalam kamu nangis, 
hari ni kamu nangis..
soalan ku tak dijawap dengan kata2...
tapi dibalas dengan airmata..
hatiku tambah pilu...
aduh sayang....janganlah nanges lagi....plisss...
sayang,
dahlah tu....jangan nangis lagi,...
laplah airmatamu itu sayangku..
hurmmm.....




jom kita nyanyi lagu enjit2 semut...nak tak??
cuma lagu tu jek yg i taw...hehe
hhhurmmmmahaha...




sopannya kalau gadis gelak camni...huhu
dia gelak sambil menyapu airmatanya.. 
dengan pantas dia mencubit pehaku...
awww....sedap....hahaha...


saat indah bersama yang tersayang...
cutenye  dia gelakkan...hek3x
haraf2 mahlok ni tak gelak kan kita eah???...
okeh2...cinta muka buku satu plisss...enjit2 semut xnak laaa....haha
 manjaku...
janganlah menangis lagi...
cinta muka buku ok???...layan.....
hehehe
peeewiiitttt.....

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx