bendaPALING SUKAR yang kita kadang2 anggap MUDAH!!

sukar ft sulit...

time..nak kejut kan orang bangun pagi...

memang kerja yang bukan mudah, lebih2 lagi orang yang susah nak dibangunkan ..

kadang2..mcm nak letakkan jek bom kat sebelah telinga si tukang tidur tu.....tapi...

kejam pulak namanya tu kan.. haha

kalau sekali dua dipanggil maseh kaku...

tukang kejut masih sabar lagi kot.......but...

masuk panggilan yang kesepuluh...*&^%$#@...

macammana nak digambarkan riak wajah tukang kejut  tu ek???

hahaha...apa pengalaman korang???

memang ada  spesis manusia yang kalau tidur ni...

lebih kepada gaya mati je rupanya..hahaha....

apa ke pelik aku tengok...

dari suara  ala manja2 si tukang kejut memanggil,

sampai nada tinggi...dah tu hampir2 nak mengamuk dibuatnya...

ehhhh....si tukang tidur tu...dok masih lena dibuai mimpi...hehe....

gaknya suara tukang kejut tu bagai irama gemersik yang dapat melenakan lagi tidurnya...

hehe

aku pon tak paham...

bythe way~...aku belum jumpa dan belum lagi mengalami saat2 sukar tu...

tp....memerhati tu pernah lah....

agak mencabar keimanan jugak tau....heee~



hahaha...

kejam sungguh kamu wahai tukang tidur mati!!!...

Comments

pha is said…
org mcm ni tak boleh panggil je... kena dengan perbuatan sekali.. hehehe
missYENDA said…
pha is~.... rase perbuatan tu termasuk dlm aktibiti ala2 pahlawan kot...heee...
kalau tak..nahas la c tukang kejut tu nnt....