DOKTOR JIWAKU

Semalam demam tak semboh-semboh lagi
kata org tak baik mengeluh kan
tapi aku dah pon buat.....
astagfirullah halazim....
masuk pukul 10 malam demam makin menjadi-jadi
seluruh badanku panas tapi..
kaki aku sejuk...
hari ni dah masuk minggu yang kedua aku camni..
YA ALLAH....
ampunkan aku jika aku selalu buat dosa...
sebak pulak time ni..
naik pukul 11 malam...
airmata pulak turun..
dah la badanku makin panas,
kaki ku makin sejuk...
air mata pulak turun makin lama makin laju ....
maaf..termenangis masa tu....
dalam demam aku terus setia menanti!
doktor jiwaku...
tapi mana?
pukul 12 mlm....
aku still tunggu doktor dgn jiwa yg resah
tiba-tiba....
doktor pun sampai..
menegur aku dengan mesra..
bergenang airmata kegembiraan aku...
kemaafan dihulurkan sebab kesibukkan melayan sahabat-sahabat...
aku terpaksa akur..
sebab benda dah pun terjadi...
yang aku sesali...
aku telah  buat temujanji dgn doktor sehari lebih awal..
kenapa doktor tidak memaklumkan yang doktor tidak ade masa utk aku pada malam itu..
semuanya amat aku sesali..
kerana semua ini bakal tercetusnya perpisahan antara aku, demam, dan doktor jiwaku!
jarak kita kian semakin jauh 'doktor'~
aku semakin lemah disini.....

Comments

CriTicaL SouL said…
Isk3... doktor ni... kene bayar denda kalau cenggini ni.... hihi
LYENDA IXATI said…
critical soul~
tuh saje doktor jiwa yg sy ada...nk denda syg pulak huhu