IT HAPENNING!!!

ape?
ntah la...
so ape yang happening tu?
hehehe..all
hurm...problem2..
all  are happening?
bagus lah..
paling tak ape yang ko hajat tu tercapai...
tak jugak..
peribadi jujur cakap tak semua tapi hampir-hampir semua
sengal lah oi...
cakap macam bombay...
pening2....
hahaha...ok2 mari aku story k..
aku beli kain semalam...
kain tu sgt licin dan lembut..
aku cuba nk buat sendiri baju tu
mase aku gunting...semua keluar..
air peluh,air mata..air liur pun hampir2 gak keluar...haha
licin gile taw...aku dah naik hangin ..
mau saja aku buang kain tu kt tong sampah..
but..
seseorang datang membantu...
dengan sabar dia tenangkan aku
dibantunya aku sampai proses mengunting selesai
last....siap...sekarang  kain tu aku dah hantar kt kedai utk jahit tepi..
ya Tuhan.....
alhamdullilah ada dia..kalau tak....?!!
aaa..kalau tak ape jadi??
inshaALLAH kain tu ada dlm tong sampah
dan sudah diangkut lori sampah pagi tadi hehehe
btw...
aku pun tak perasan yang dia mahir dlm menenangkan org yang berjiwa kacau mcm aku..
aduhai..kenapa aku jadi kacau camtu sekali ek??
malu siot!!!
untuk seseorang itu...
tengs alot...
sebab sudi melayan karenah aku
seorang yang memang mudah terbakar hati
dan susah nak bersabar...huhu
sok baju tu kalu dah siap aku tunjuk kan kat korang  oke...

peace no cry...
heee~

Comments