Skip to main content

MASALAH FT PROBLEM

tajuk tak boleh blah jew kan hehe
tapi tu lah ..nak share kt sini..
persoalannya:
kenapa ada manusia yang susah nak hulurkan senyuman ?
tak perlu bayar ape2...
dah tu dapat pahala lagi..
dalam kehidupan harian aku..
ramai lagi manusia yang bersifat..
'.KEDEKUT SENYUM'
hadoiyai..bukan sakit pun..
just tarik bibir sikit ..aa...senyum lah tu...
tak perlu tenaga yang banyak pun..
takda  hilang nya lipstik kat bibir tu cik kak oi...
makin berseri2 lagi adalah...
tapi..tu lah kenyataan
lagi-lagi kalau insan ni dia rasa dia lah insan tercantik semalaya...
hello cik kak yew...
haiwan pun pandai senyum taw..
inikan pulak manusia yang bijak pandai serupa kamu!
oik?? haiwan senyum??
taknak cakap banyak lah..jum kita tengok
sapa yang kena!!! heeee








mungkin sebab haiwan ni tau yang ...



so..sebagai manusia yang beriman lagi  berakal..
tak rugi rasanya kalau kita sedekahkan senyuman pada insan yang lain.
jangan over sudah lah kan..yang penting..senyuman anda itu ikhlas...
lagi satu...dengan bersenyuman tu...anda juga akan ' terbuat ' senaman kat muka  tu!!
so..secara tak langsong..awet muda taw.....wow...syok abisss!!!
heee..smile...smile.....


miss hetty~ tido pun senyum..kompem!!! hahaha...
tido dalam iman derrr.....heee...

cute jew kan kalau awek tu suka senyum kat kitakan ...heee

wa gelak jew tiap mase..senyum dah tak maen lagi dah hahahah!!



eh..ape pasal terbau megi kari lak mlm2 ni?
hahaha....sory...tak makan megi lah sayang~

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx