MASALAH FT PROBLEM

tajuk tak boleh blah jew kan hehe
tapi tu lah ..nak share kt sini..
persoalannya:
kenapa ada manusia yang susah nak hulurkan senyuman ?
tak perlu bayar ape2...
dah tu dapat pahala lagi..
dalam kehidupan harian aku..
ramai lagi manusia yang bersifat..
'.KEDEKUT SENYUM'
hadoiyai..bukan sakit pun..
just tarik bibir sikit ..aa...senyum lah tu...
tak perlu tenaga yang banyak pun..
takda  hilang nya lipstik kat bibir tu cik kak oi...
makin berseri2 lagi adalah...
tapi..tu lah kenyataan
lagi-lagi kalau insan ni dia rasa dia lah insan tercantik semalaya...
hello cik kak yew...
haiwan pun pandai senyum taw..
inikan pulak manusia yang bijak pandai serupa kamu!
oik?? haiwan senyum??
taknak cakap banyak lah..jum kita tengok
sapa yang kena!!! heeee








mungkin sebab haiwan ni tau yang ...



so..sebagai manusia yang beriman lagi  berakal..
tak rugi rasanya kalau kita sedekahkan senyuman pada insan yang lain.
jangan over sudah lah kan..yang penting..senyuman anda itu ikhlas...
lagi satu...dengan bersenyuman tu...anda juga akan ' terbuat ' senaman kat muka  tu!!
so..secara tak langsong..awet muda taw.....wow...syok abisss!!!
heee..smile...smile.....


miss hetty~ tido pun senyum..kompem!!! hahaha...
tido dalam iman derrr.....heee...

cute jew kan kalau awek tu suka senyum kat kitakan ...heee

wa gelak jew tiap mase..senyum dah tak maen lagi dah hahahah!!



eh..ape pasal terbau megi kari lak mlm2 ni?
hahaha....sory...tak makan megi lah sayang~

Comments