kauBIARdiaSENDIRIANlagi...

pedihnya menumpang kasih orang..
kadang-kadang diri rasa mcm pengemis..
menagih kasih sayang orang...
merayu belas kasihan orang..
bersedih tu dah jadi permainan harian...arghh!!!
sedang kan orang yang dipuja buat endah tak endah jek..
sedih sangat-sangat....
lagi perit kalau semua kata-kata tak pernah nak dipercayai!
lagi parah  kalau semua kehendak tak pernah nak ditunaikan ..
kalaulah diri tak cukup iman..
mungkin terjun bangunan jalan termudah..
namun nak terjun bangunan pun bukannya mudah..
gayat wooo...hehe

hurm....
mungkin sebab tu ramai kawan-kawan aku lebih selesa dgn status 'single'
for me... menyendiri tu sunyi , bosan tu!!!
but couple make us comfortable..
sukar nak ungkapkan perasan sendiri ni  sebenarnya ...
apa-apa pon....
pasrah dan redha menyusuri liku-liku kehidupan ini sendirian...
tak mahu lagi mengadu pada yang tak sudi...
mungkin itu yang terbaik......





Comments

Yana Libra said…
Takpe..bersabarla, pasti jodoh awk akan sampai juga~~~ :)
missYENDA said…
yana libra...
takpe kew?? heee..mmg selalu bersabar ni....
jodoh tu simpan lek lok jek...