PELIK TAPI PELIK

semalam lepas balik  kerja,
aku dan adik singgah minum kat 'OLD TOWN COFEEHOUSE'..
adik order kopi 'O'
mana kala aku hot cofee..
sementara menanti hidangan sampai,
kami bersembang pasal rumahtangga..
eh...ade pulak pasal rumahtangga ni?
sah2 bohong la tu...hehehe sory ok..
umm...
tiba-tiba kami terkejut..
bila orang meja sebelah kami menjerit..
laaa...dah kenapa tu?
adik  dan aku terus saja berpaling kearah mereka..
ada sepasang suami-isteri yang berada dalam keadaan terkejut..
''anak kita..anak kita jatuh dalam air...cepat la bang...'
si isteri menangis..
si suami terpinga-pinga,
tak tau nak buat apa..
aku cuba dekati mereka..
kak..boleh saya bantu??
'dik...anak akak dik...dia termasuk dalam air....'
yew2...ok2....aku cuba nak tenangkan kakak tu...
ermm...tapi...mana anak akak tu, saya tengok cuma akak berdua je disini...
aku mula keliru...
'adik tak nampak ke ni..meh tengok ....'
aku pun menjengah ke meja mereka..
owh mak aii...
tu diaaaa.....












korang tentu nak tengok jugak kan......
aku rasa tak perlu kot...
what?
nak tengok jugak..
urm......
ok lah....
kalau korang nak jugak tengok...meh aku tunjuk...






hahahahaha...sory....
pesanan aku...
jangan biarkan anak anda bermain diatas meja yang ada air secawan...
hahaha....cute lak tu si kenit ni kan....

Comments

Yana Libra said…
haaa?

tipu je la yang anak dia jatuh dalam air tu??
missYENDA said…
yana libra....

sesekali wat suspen..hehehe..sah2 kena tipu ...jgn marah ok...
syg kamu..tengs sbb comment tu yew...yana kan sweet~