Skip to main content

WANITA DAN KEGANASAN

kalau kata wanita (org perempuan)
terus jew korang nampak..
yang sweet...
yang ayu...
yang manja..
ala..senang ckp yang lemah lembut tu lah wanita
tapi jangan lupa yew..
ada masa, wanita boleh mengganas...
tapi mesti bersebab,bukan sembarangan dia tu nak mengganas..
i know la sbb i ni kan perempuan melayu terakhir...
hahaha.... suka siot kat gelaran tu....
ko ade??? hehehe
korang pernah tengok tak macamane rupa nya org perempuan ni kalau dah mengganas??


jum....


silap gaya patah tangan bro ni...

memang degil..org dah kata..

laen kali date bwk lah eskrim..kedekot!!

ni last warning taw..

jgn nak usya awek  kat toilet lagi....

geram tol laa..

org dah marah pon maseh nak tersengih2 lagi...

ingat!!!...

kali ni amma takkan ampun kan   ko.

.turun!!!! cepat!!!!


haiyark!!!!

tendangan ber api..jaga!!!

adehhh..

dah bnyak kali ckp tp ttp tak mau dengo...

rasekan!!!..wa rilex jew....

hahahaha...
so..kita jgn lah nak pandang ringan kalau org perempuan ni dah mula mengganas..
ade makan  gigi jawapnya...
atau ada yang tido kat luar kot mlm tu...hehe
tapi..semua itu bersebab bro..
bukan dia (org perempuan )suka bab-bab mengganas ni...
so..hati2 lah bila berurusan dgn 'DIA'..(org perempuan)
kata2 manis mu bro bisa melemahkan tabiat ganas dia (org perempuan) skill tu heee...

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx