WANITA DAN KEGANASAN

kalau kata wanita (org perempuan)
terus jew korang nampak..
yang sweet...
yang ayu...
yang manja..
ala..senang ckp yang lemah lembut tu lah wanita
tapi jangan lupa yew..
ada masa, wanita boleh mengganas...
tapi mesti bersebab,bukan sembarangan dia tu nak mengganas..
i know la sbb i ni kan perempuan melayu terakhir...
hahaha.... suka siot kat gelaran tu....
ko ade??? hehehe
korang pernah tengok tak macamane rupa nya org perempuan ni kalau dah mengganas??


jum....


silap gaya patah tangan bro ni...

memang degil..org dah kata..

laen kali date bwk lah eskrim..kedekot!!

ni last warning taw..

jgn nak usya awek  kat toilet lagi....

geram tol laa..

org dah marah pon maseh nak tersengih2 lagi...

ingat!!!...

kali ni amma takkan ampun kan   ko.

.turun!!!! cepat!!!!


haiyark!!!!

tendangan ber api..jaga!!!

adehhh..

dah bnyak kali ckp tp ttp tak mau dengo...

rasekan!!!..wa rilex jew....

hahahaha...
so..kita jgn lah nak pandang ringan kalau org perempuan ni dah mula mengganas..
ade makan  gigi jawapnya...
atau ada yang tido kat luar kot mlm tu...hehe
tapi..semua itu bersebab bro..
bukan dia (org perempuan )suka bab-bab mengganas ni...
so..hati2 lah bila berurusan dgn 'DIA'..(org perempuan)
kata2 manis mu bro bisa melemahkan tabiat ganas dia (org perempuan) skill tu heee...

Comments

kalau kena ciom. .mampus dia punya ganas. .hahaha
LYENDA IXATI said…
haha..yew ke ....dah pernah cuba ke final cloud fantasy??
btw..tengs to comment!!
tak pernah. .sakit telinga dengar diorang membebel. .so buat derkk je. .hahaha