WANITA JELITA SEMALAYA

perempuan memang mahluk terindah diatas muka bumi ni..
sifat, naluri, wajah dari hujung rambut...
hingga hujung kaki
semua orang pandang..
alhamdullillah...
bersyukurlah jika anda jadi wanita yang menjadi pujaan ramai,
jagalah maruah dan peribadi anda utk kekal dipandang cantik.
cantik luar....cantik dalam!
terbaekkkk...!!
antara wanita yang menjadi idola masa kini,
dan pujaan setiap mata lelaki..
mari kita lihat...















mak ai.
ramai jugak wanita yang cantik-cantik kat  malaya ni...
so sekarang kita tak payah lah puja - puja amoi luar negara tu.
dalam negara pun apa kurangnyakan..terbaik wok!!!
alamak terlupa lah ...
ada sorang lagi yang  jelita kat malaya ni..
dimata aku dia memang jelita...dan hot!!
anda pulak bagaimana??









PERGH....tu jew yang selalu i dengar tiap kali mata-mata nakal tu pandang...
wak joko  pun minat...hehehe...
dah bersusun majalah dibeli..
hari-hari dok baca...
sampai naik lusuh majalah tu dikerjakan.
tak tau la..wak minat tang mana...
artikelnya kah?
gambar-gambarnya kah?
bajunya yang cantik-cantik itu kah?
waallahhualam...
wak joko jew yang tahu..hehek
untuk bro-bro yang kat luar sana...
pasni jangan dok gadoh-gadoh nak tengok gambar neelofa lagi ok...
kat blog i pun ada standby ni....hehehe
sayang...u minat neelofa gakke?? hehe  muachhh...mish u~

Comments