KEPULANGAN...

syukur alhamdulillah
akhirnya aku bertemu juga dengan orang yang aku sayang
tak dapat aku bayangkan perasaan ini
seakan-akan  meriahnya malam tahun baru cina...
meriah dengan percikan bunga api!
ledakkan cahaya yang indah 
dan dentuman yang menggegarkan suasana...
hehehe
seminggu terpisah
bagai setahun lamanya!
rindu, rindu dan rindu haha
sekarang.. 
kamu dah ada  depan  mata..
oohhh.... muah muah muah....
sayang kamu!!!!!
ku dakap erat,
ku cium manja,
ku gengam erat jari-jarimu..
ku cium telapak tangan mu yang lembut...
ku letakkan nya dipipiku...
emmm....rindu......
yew...sayang
aku benar-benar rindu kamu
dan kepulangan ini, 
mengubat beban rindu dijiwaku
aaah....tak nak berpisah lagi!!!
itulah janji hati ni...
namun,
demi tanggung jawab...
semua bahagia itu bukan milik yang kekal.
aku akan meninggalkan kamu lagi,
dan aku akan merindu kamu semula sayang....


rindu gelak tawa kamu
senyuman kamu
rengekan tangisan kamu
bikin aku tambah sayu....
muah,!!!


Comments