YOU & ME



hey you!!
everyday chat with you
you tak pernah missed to say  this  kannnnnn??
tengs syunk!
muah muah muah...
haha
kalau nak kita kira, rasanya dekat 3 lori muah yang you beri sehari.
hehehe
banyak tu..tu sehari chating.
kalau seminggu?
sebulan?
setahun?
selama 3 tahun??
i can't believe it dear!!
ya Tuhan....berapa kontena nk isi muah-muah ni haha
BUT..
i tau..semua ini adalah luahan  perasaan you kat i kan??
terima kasih kaseh...
tak dapat nak balas pape..
apa yang i mampu ucapkan,
i sayang you sama macam i sayang muah yang you beri utk i selama ni !!
hehehe
tak kejam kan ucapan i ni syunk??
bytheway....
bayangkan kalau muah ni kena kat tempat yang sepatotnya..
mau  lebam- lebam dah tempat yang kena muah  tu haha
~  aku sayang kamu ~

Comments