AKU ADA .. KAU ???

morning!!!
aku ada..kau ada?
kompem kau tak ada...eheheh

sebenarnya aku ada seseorang yang ku gelar MR JAY (J)
kannn..korang tak ada...ahha..tu la pasal,aku kata tadi..
korang takda punya...

aku & mr J
hurm.....mushkil lak nak cerite!
tapi untuk satu pengakuan jujur..
ok laaa aku cerite la kt korang...

bila aku lepak dengan mr J,
aku tak kering gusi gelak..sebab apa?
kita orang memang suka berangan,
macam-macam angan kami..
nak beli lamborgini la,
nak jadi tokey pasaraya lah,
nak pergi jalan ke New Zealand lah,
hahaha

lagi gelak kalau masa-masa sengal,
macam-macam mahu nya,
mau duduk istana lah,
beli banglow atas bukit lah,
mau lari-lari dilereng bukit lah,
mau jadi super power lah,
hehehe

apa yang korang perlu tahu.
kenapa aku panggil dia mr J?
J is for JENIN (MAT JENIN)
sebab apa jadi camtu? sebab...
last-last,semua yang kami katakan itu abis di inbox ..
(inbox facebook..)
hehehehe...


apapon,aku senang kalau bersembang dengan mr J..
kadang-kadang rindu gila kalau tak berangan dengan mr J aku tu.
so,...apa?? kompem korang memang tak ada..kannn...



hahaha...tapi aku ada...lalala....
peace....^^v

Comments