bila kamu disisi

alahai...
nak cakap segan,
tak cakap nanti simpan lelama jadi keras lak dalam hati ni .
bila kamu disisi,pergh..indahnya dunia!!

lagi-lagi masa kamu kata kamu sayang kat aku!
kamu rindu kat aku!
kamu perlukan aku!!
dunia bagai milik berdua...
owh men!!

masa tu, langit jadi pink!
plastik jadi zink!!
bulan jadi unggu!
air jadi madu!
matahari jadi salji!!
nasi jadi roti!!


hahaha...ye...
gilanya saat bila kamu disisi
selalu marah kat jam,asik cepat je  masa berlalu.
padahal memang jam tu normal,
orang yang angau tu yang tak normal
hahaha

bila kamu disisiku
gelak tawa jadi penyeri,
senyuman jadi igauan.
usik mengusik jadi mainan!!
kadang-kadang jadi gaduh!!
pergh..
hebat bangat ya saat  kamu disisi...

ala...nak share banyak-banyak ke apa kes bila kamu disisi ni...
tak payah kot..cukup lah setakat ni.
nanti bila masa sengalku datang lagi
akan ku share memori kita,bila kamu disisi ..ok?





sayang...
bila kamu disisi,jangan lupa ye,
Allah selalu bersama kita...
love u!

Comments