wa rindu lu saat ni, bro

tetibe jew mood wa berubah..
rindu menusuk lubuk jantong wa!
ergh hebat gila!
tetibe tu,bukan dirancang atau ngada-ngada nak ingat..hahaha
rindu siot..
nak cakap cinta ada lagi tak jugak,
nak kata sayang maseh kuat,tak jugak,
tup-tup...rindu datang...walawei..
nak mengaku jujur macam pecah kan tembelang sendiri !!
adoiyai...
tapi, wa tau tahap rindu wa kat bro ni!
wa pun layan perasaan ni ala kadar jew.
sebab somebody dah sound wa,
rindu sikit-sikit 'can'...lebih..cannot!!!
bhahaha..
ok ok wa janji,pasni wa tak timbolkan rindu wa ni kat bro tu,
wa rindu that'somebody' tu sorang jew hahahaishh...
dalam hati wa ada gak berkata...
'biarkan aku menjadi penanggung sepi'
hehehe...opss....sorry,sorry...takde-takde
huarghh!!!
mau out...
mood : miss that' somebody' tu jugak,never ends..




http://ghucymalaysia.blogspot.com/2010/06/ain-penanggung-sepi.html

Comments