APA KATA YOU??



kalau kita dah sayang wajib ke ada rasa cemburu?


sebab kata orang cemburu tandanya sayang...hehe..


tapi kata ustaz haritu...


cemburu lah  kamu pada 2 pekara~


-cemburu lah kamu pada orang yang suka bersedekah.


-cemburu lah pada orang yang banyak ilmunya.




ustaz tak pulak cakap kena cemburu sebab sayang..


hehehe


tapi tu lah kan..


kadang-kadang kita lupa !!


bahawa semua  yang kita buat sebab sayang tu,


bukan permintaan agama pun...


malahan ada kalanya menyalahi tuntutan agama lagi..


maafkan saya~









Comments

Mk Syahir said…
kerana cemburu itu perkara yang memotivasikan kita =)
HETTY ZULAIKA said…
kadang2 cemburu tu bikin pusing jugak :)
amy syahiera said…
tak sumea benda kite perlu cemburu ,
btw , nice sharing :D
HETTY ZULAIKA said…
hehehe betol tu amy...
tapi cemburu tu tetap ada dlm hati kecil...
walaupun ada rasa cuba sorokan nya :)
and tengs for the comment k..