CUTI DAH MULA TAPI AKU.....

cuti sekolah dah pun bermula, aku dah lama stanby stuasi ni .
ada mood happy, ada mood boring..hehehe
bukan tak suka bila rumah ada adik-adik meriuhkan suasana,
tapi nanti....
aku jadi pemarah memanjang .....
huhu (naseb boleh mengaku kelemahan sendiri )
ada saja benda yang boleh buat aku naik hangen, 
kadang -kadang tu aku cube jugak untuk bersabar melayan karenah diaorang but,
maklumlah aku pun manusia biasa ...
mana bisa  tahan dong!! hahaha
start on saturday





 
pepagi aku dah mula mengemas rumah,
sebelum mereka bangun tidur lagi...
bukan apa aku ni kalau dah bangun pastu tidur semua...
confirm pukol 1 tengahari nanti baru aku sedar..hehehe
so, lebih baik tak usah tidur...layan mood rajin dulu..





 
bangun dari tidur je dia dah cari permainan,
tak kira lah apa jugak jenis permainan,
janji namanya permainan
dia dah mula dah ...hehehe











tukang kemas yang diundang khas hehehe
SEKADAR GAMBAR HIASAN



kalau rumah dah bersepah macam ni hari-hari,
rasa macam aku nak pindah rumah je
ye pindah kan rumah macam gambar kat bawah ni
nasib aku tak kuat eheheheh











 
 gambar mama yang setia mengemas rumah
dan papa yang rajin membantu didapur.
ape??....ahha...agak dah..tu lah papa..
ehehehe
jangan fikir negetif okey,
dia papa untuk anak dia lah,
bukan papa untuk anak aku nanti heheheh
rajin nya bro Tomok didapur kan...
so sweet ~
untunglah sape dapat asben yang rajin macam tu  kan




Kalau korang nak tau,selepas pukul 8.00 malam,
ginilah keadaan aku ,letih campur mengantuk.
selepas seharian melayan karenah adik-adik aku yang dalam mood bercuti ni.
kalau ada orang urutkan badan kan best ...
eheheheh...mood mengatal pulak sampai
ok...sebelum tidur ni aku nak ucapkan..
selamat bercuti untuk adik-adik tu.
jangan la nakal-nakal masa cuti ni okey,
nanti kakak marah
: p

Comments