HARI INI

dingin sang bayu  berhembus lembut menyusuri jendela kamar . saat tubuhku  masih lagi terdampar di tilam empok kedengaran suara burung pagi sesekali berkicau- kicauan, seakan mengejut ku agar bangkit dari beradu..arghhh!!
mood jiwang dah datang....hehehehe


hai..selamat berhujung minggu semua !!
happy ahad la ye! huhuhu
kalau pada orang yang berkerja.ahad lah hari yg dinanti-nantikan.
dapat bangun lambat.
tak perlu kalut-kalut urus rumah tangga kemudian ke tempat kerja.
dapat berlengah-lengah sambil bermesra dengan ahli keluarga yang lain.
ahad juga semua ahli keluarga akan berkumpul bersama.
mengemas rumah bersama.
masak makanan kegemaran bersama- sama.
seronoknya jika tiba hari ahad..
semua urusan rumah akan dilakukan bersama-sama.


aku?
yang 24jam dirumah ni?
ahad ke, isnin ke, selasa ke... sama je
janji dalam seminggu aku kira ada tujuh hari...sudah la ..haha
kadang- kadang tu boleh lupa hari. hari ni apa ek??
ada masa tu boleh terlupa kan tarikh pulak...
naseb tahun aku tak pernah lupa..alhamdulillah hehehe

namun aku suka jugak tibanya hari ahad macam hari ni..
mama, ayah, adik-adik semua berkumpul dirumah.
selalu mereka ni buat rumah ni macam hotel  bajet je..
kenapa aku kata camtu?
apa taknya..pagi mereka keluar, nanti petang baru balik.
kadang- kadang malam baru sampai rumah.
aku je yang setia kat rumah ni..
aku teman tv jangan keseorangan,
aku teman peti ais biar tak sepi..
aku teman sofa agar tak rindu..
cane tu ek?? hahahaha



tapi...hari ni
hari ahad ni..
aku benar -benar sibuk. dari pagi tadi sampai la ni..
kerja-kerja rumah aku belum jugak settle lagi.
ni berblog pon sebab nak rilex kan minda yang kian letih.
dan sejujurnya ingin  aku nyatakan disini..
hari ni..waktu ni...saat ni...aku rindu kamu....
sangat-sangat rindu...
namun aku tahan je rindu ini..
kerana aku tahu..kamu pun begitu
..kannnn...heee ~ sabar oke...






Comments