Skip to main content

HOW TO EXPLAIN THAT- U'LL THE LAST FOR ME?

aku mulakan luahan ini dengan linangan air mata.
dan aku haraf kamu dapat memahaminya...



dengan mood sayu,
aku cuba untuk menaip patah-patah ayat buat kamu.
biar terlerai seluruh jiwa ku yang selama ini membeku,
biar terungkap segala kekalutan dibenak fikiran mu ..

maafkan aku,
segalanya bukan dirancang,namun inilah namanya ketentuan.
bila berbicara soal hati dan perasaan,
siapa tahu bila dia akan jatuh cinta?
siapa pulak tahu bila dia akan kecewa?
siapa pulak akan tahu,
sampai bilakan pejalanan cinta itu akan berakhir?.


maaf untuk kedua kali,
tiada niat dihati aku untuk menyakiti hatimu,
menguris disetiap kasih sayang mu,
tak terlintas disanubari ni membiarkan dirimu tersiksa..
aku benar -benar tak sanggup!
melihat kamu lesu merindu sudah membuat hatiku hancur berkecai,
melihat kamu menangis saje dah  remuk luluh hatiku,
inikan pula nak melihat kamu kecewa..!!
ooh... aku memang tak sanggup...
tak mampu ku bendung lagi air mata ini...


tapi kali ini please maafkan aku..
jika kamu tahu,
saat jari-jemari ini membelai tiap huruf dikey-pad ini,
tiap kali itu lah air mata ku mengalir deras turun kepipi.
kerana aku tak sanggup untuk melihat kamu kecewa lagi.


uuh....maafkan lah aku!!!
ini rayuan aku ..
jika kamu mengerti betapa sukar untuk aku meluahkan semua ini?
betapa pedihnya satu kejujuran ini?
tolonglah ...please tolong lah maafkan aku.
kerana terlalu sayang kan kamu,
kerana terlalu cintakan kamu,
aku merayu...
tolong lah kamu maafkan aku.






ye maafkan aku untuk kata-kata aku ni..
bahawa sesungguhnya..
percintaan kita ini tidak direstui....
keluarga aku menghalang perhubungan ini
sayang,....
maafkan aku..
aku lemah lagi untuk kali ini....
aku kian lemah untuk semua ini.
jiwa aku kini hilang entah dimana,
aku sendiri tak terasa akan kehadirannya lagi..
sayangku, cintaku, manjaku....
moga terjawap semua persoalan kamu selama ini ...
dan jutaan harapan aku...
agar kau dapat memaafkan aku untuk kali ini.
sayang....
mengertilah bahawa sesungguhnya...
aku masih sayang kamu..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx