LOVE YOU


mama
dengar lah suara hati anakmu ini..



terima kasih mama kerana memberi aku peluang untuk lahir didunia ini
mengandungkan aku selama sembilan bulan lebih
menahan sakit,,menahan letih tanpa sesiapa yang tahu
kesian mama keletihan sendirian...




tak tau nak balas macamana jasa-jasa mama.
malu aku  dengan mama kerana selamani aku telah banyak menyakiti
hati mama,sama ada sengaja atau tidak sengaja..
namun, mama tetap melayan aku sebagai
puteri di istana mama
tengs so much mama..




aku menangis ketika dilahirkan  kerana merasa kehadiranku ini bakal memberi
tambahan tugas untuk mama.. aku tahu aku ni anak yang nakal...
dalam masa yang sama aku gembira
kerana mama ada dihadapan mataku disaat itu...
aku perlukan belaian manja mama dan papa selalu!
jangan tinggalkan aku mama




papa..terima kasih kerana menerima kehadiran aku ini!
merelakan aku berkongsi kasih sayang dengan mama..
papa...terima kasih juga kerana
menyayangi aku seperti papa menyayangi mama juga....
teng Q papa..
love u so much!







tidak seperti baby ni yang dibuang oleh keluarganya setelah  dilahirkan kedunia
betapa kejamnya keluarga mereka ye mama
menitis air mata ku disaat ini
mama, aku sayang mama sangat-sangat!
ampunkan dosa aku mama!!








dikala tidur aku selalu mimpikan aku didalam
pelukan mama dan papa
aku juga selalu mimpikan akan berada didalam dakapan kekasih tercinta ku
siapa kah dia???









inilah kekasihku mama.... inilah cintaku papa
hee.. kami dah berjanji akan berkasih sayang seperti mama dan papa juga~
akan selalu setia bersama,
akan selalu sayang menyayangi..
i love you baby , sweet dreams ok...
mmmuaah....




                                                                               

                                                                           

Comments