MEREPEK- REPEK...

saat semua orang layan mata dan mimpi indah.
aku masih setia melayan internet..




jam dah pukul 1.30am
tetibe tekak berkata..
aku perlukan sesuatu..please la tolong aku....
ahahaha..  tekak aku pun pandai buat permintaan..
untuk tidak menghampakan aku pun turutkan je...
ok laaa....jom-jom lepak kt dapor..



melangkah kedapor ,
mata melilau mencari target!
yes tu dia...










hehehe
ni lah minuman harian aku
tak kira petang,pagi atau malam
ada kawan -kawan yang bertanya apakah kesannya selepas aku minum air ni?
aku kata okey...yew..okey je...hahahaha
layannn....


tapi malam ni aku layan air ni bukan dengan biskut
ataupun roti kaya .
macam yang selalu aku buat tu...
tapi kali ni...
aku layan air ni dengan....
jap eah!!

hehehehe


jap...








korang nampak tak apa yang aku nampak?
hehehe buah jambu bertabur asam..
mak aii...slurpppy doe..
lazat...
pertama kali aku layan menu ni.
diwaktu pagi-pagi buta pulak tu..
terdetik gak kalaulah aku sakit perut malam ni?
tak ke parah?




hahahaha
tu lah kalau selera yang merepek-repek  dah datang
bende macam ni pon boleh jadi.
ape ke pelik!!
sepatutnya ...
aku layan air kacip patimah tu dengan   ni baru ngam...
laa..dengan  apa pulak tu?
jap eah...






jap laaa...





tu diaaaa...





polka dot..dot ...dot..
my pebret...
malam tu kuih ni ada tapi disebabkan selera merepek aku nak yang lain.
maka aku layan je  air kacip fatimah bersama jambu batu bertabur asam...
memang piaw~





kalau korang nak tau,
ini entry pertama aku story pasal apa yang aku makan..
hehehe...
kecoh lak air liur tengok jambu berasam tu..
slurrrrp...  meleleh siut...heheheh
test la buat..memang piaw kaw-kaw huhu

Comments

Mk Syahir said…
wahh..high taste =p
HETTY ZULAIKA said…
Mk Syahir... taste yang merepek repek jew..hee