HAPPY 1ST ANNIVERSARY




tibanya bulan ramadhan kali ni -2012..
genaplah setahun aku berblog..
hee... macam tak caya.. macam nak caya
asalnya langsung takde niat utk jadikan diri ini sebagai blogger.
tapi waktu tu perut lapar..
dalam otak ada macam-macam nak diperkatakan
so..jalan yang terbaik..
berblog...!
tapi aku bukan reti sangat bap-bap blogging ni..
bytheway ramai kawan yang dah dok membantu..
lagipun..untuk memajukan diri..
aku kena buang semua sikap malu
aku kena hentikan sifat pendiam aku ni..
so..dalam blog ni lah aku luahkan apa yang terpendam dilubok hati aku..
bukan lubok hantu ok! hee..






sekarang ni alhamdulillah...
aku pun dah macam baby berumur setahun gitu..
yang dah mampu berjalan sendiri
dah mampu bermain sendiri
dan dah pandai mintak adik hahaha..
taklah...gurau je ...
ok sekarang ni dah pukol 4..
masak time utk berbuka nanti..
jom tolong mama jom...
selamat ulang tahun pertama baby...hee
wish ni utk blog terukir dibintang ni lah...
baby gitu ...weaakkk~


Comments

sHiMi sHinHae~ said…
hik3 ,,selamat hari jadi ye !n salam ramadhan ..jom sama2 kita buangkan sikap malu ! :)
HETTY ZULAIKA said…
tengs shimi...
salam ramadhan jugak,
slmt beribadat dibulan yg mulia ni yew..
kena buang sikit je kot...nnt xde sikap malu ,payah jugak hee.. btw..tengs to the comments ..lebiu~