KASUT OH KASUT

hai..
puasa dah lebih seminggu
lagi 3 minggu nak raya oi...
hehehe..dah shopping ke lom?
harini aku dengan mama nak pegi shopping kasut raya!!
jom-jom sapa nak ikot!!
tapi tahun ni macam nak pakai kasut tumit la ( highheel)
bytheway..aku selalu cuma pakai kasut sport je kalau keluar
sebab aku suka gaya tu santai dan bebas...!!
NIKE..AIR JORDAN...BUM..waw...
semua tu kasut yang selalu aku guna,
terbaik dan berkualiti..
lagipun..tu je yang aku mampu beli
hehehe...
tapi hati aku kali ni....
hurm....
sekarang aku nak bayangkan kasut-kasut idaman aku utk hari raya nanti.
highheel...tapi gaya sport..koleksi jenama Nike dan Air jordan
mari,mari,mari...
kasut,kasut,kasut
beli,beli
dua singget, dua singget
hahahaha













tapi...
mama reject pilihan aku
dia kata  ''cobe u bayangkan,
                u pakai bju kurong,
                then padankan dgn kasut-kasut u ni?''
               takke macam tentera tak sempat tuka uniform je gayanya?
heheheheh..
hurmm...mama gelakkan aku...
so...
aku pon sedih campo sebak..terkilan pun ada..
ada tak ada... pilih lah yang ni...

Comments