PENGAKUAN SEORANG SECRET ADMIRE

awak..
dalam diam saya merindui awak rupanya
dulu saya ingat kita cuma kawan biasa
yang akan bersembang soal masa lampau
soal kehidupan harian
soal cinta yang tak kesampaian
soal kekasih yang selalu cemburu
kemudian
kita sama-sama mengharaf agar keadaan akan kembali pulih
saya doakan awak dan awak mohon doa untuk saya
bila bersembang macam-macam yang kita rasa
sedih, gembira, marah dan senyum-senyum pun ada
tapi itu tak lama
bila saya dah tak berkesempatan untuk bersembang dengan awak
awak akan cari saya
awak kata awak rindu saya
awak kata bosannya tanpa saya
awak luahkan semua yang terpendam dalam dada
awak...
saya tak mampu bagi awak bahagia
sebab saya bukan lagi sendirian
saya milik orang dan awak tahu kan semua tu
maafkan saya
tapi awak kena ingat
saya tak pernah buang awak dari hidup saya
sebab...
saya dah lama sayang awak dalam diam
tapi...saya tak mampu nak luahkannya
kerana.....
malu saya masih kukuh dalam diri ini
dan...saya keliru..
adakah saya ni kekasih yang curang ..?


Comments

O CIKTEDDY said…
baru nk feeling bace..sekali tngok gmbr,kurang pahala pose.ekeke
HETTY ZULAIKA said…
hahaha..ptotnye buat post ni time bln x puasa ye hee...
tengs 4 the comments..