Skip to main content

PENGAKUAN SEORANG SECRET ADMIRE

awak..
dalam diam saya merindui awak rupanya
dulu saya ingat kita cuma kawan biasa
yang akan bersembang soal masa lampau
soal kehidupan harian
soal cinta yang tak kesampaian
soal kekasih yang selalu cemburu
kemudian
kita sama-sama mengharaf agar keadaan akan kembali pulih
saya doakan awak dan awak mohon doa untuk saya
bila bersembang macam-macam yang kita rasa
sedih, gembira, marah dan senyum-senyum pun ada
tapi itu tak lama
bila saya dah tak berkesempatan untuk bersembang dengan awak
awak akan cari saya
awak kata awak rindu saya
awak kata bosannya tanpa saya
awak luahkan semua yang terpendam dalam dada
awak...
saya tak mampu bagi awak bahagia
sebab saya bukan lagi sendirian
saya milik orang dan awak tahu kan semua tu
maafkan saya
tapi awak kena ingat
saya tak pernah buang awak dari hidup saya
sebab...
saya dah lama sayang awak dalam diam
tapi...saya tak mampu nak luahkannya
kerana.....
malu saya masih kukuh dalam diri ini
dan...saya keliru..
adakah saya ni kekasih yang curang ..?


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx