RAYA OH RAYA


salam ramadhan you alls
siang malam siang malam
haish..dah nak masuk hari kesepuluh dah kita berpuasa
tu lah..
masa amat pantas
macam LRT
dah tak laju mcm keretapi dah
hehehehe
tahun ni macam nak buat kueh sendiri
konon-konon adjust ekonomi
hahaha
korang ingat aku reti ke buat kueh raya?
adeh...
makan tau lah awak oi...
tapi tak salah aku mencuba
kan3..heee
ok lah
senarai kueh dah dapat ni
tinggal beli bahan-bahan
resipi pun dah ada..mr google dah standby
hee tengs mr google...
ada tak ada..ni lah kalau korang nak tengok kueh-kueh akan aku buat nanti
jeng3








heee
semestinya coklat dan cute..
lain-lain tak reti maaa...
nyum3
selamat berpuasa sayang...

Comments