USIK-USIK ISTERI ZAMAN SEKARANG...

ISTERI ZAMAN SEKARANG...

ada macam-macam orang,
si suami tak boleh nak larang
confirm nanti kena bangkang

isteri zaman sekarang
pandai tunjuk belang
depan suami sayang-sayang
belakang suami selalu curang

isteri zaman sekarang
banyak masa terluang
suami kerja lintang pukang
dia kat rumah dok online memanjang

isteri zaman sekarang
ramai jugak yang ringan tulang
cari duit pagi petang
kadang-kadang sampai tak sempat pulang
nak kumpul duit untuk beli gelang

isteri zaman sekarang
bikin hati suami selalu bimbang
gaji besar , ilmu terbilang
tapi dengan suami selalu garang
sampaikan suami nak rehat pun tak senang

isteri zaman sekarang
sebenarnya memang sangat gemilang
tapi kita tak boleh nak salahkn isteri seorang
kerana  si suami ni  kadang-kadang langsung tak  pandang
pada tanggungjawap nya yang sudah semakin  berkurang
so...isteri pulak yang nak tunjuk belang
dengan bangga cakap sorang-sorang...
i can hidup tanpa you lah abang....
walaupun dalam hati selalu terbayang
dalam jiwa terkenang-kenang
i love u,my hubby ku sayang
i tak mau satu hari nanti  abang hilang...
sebab i tau abang tu   si hidung belang
hehehe...




hehehe
ye kak hati-hati kat diaorang sebab depan kita pijak semut tak mati,belakang kita dia lah kekasih mithali..
huhuhu... ayat tu macam lah aku dah bersuami lak kan ....aku pinjam dari  pengalaman sekeliling je laa..
ok...chaw~

Comments