Skip to main content

USIK-USIK ISTERI ZAMAN SEKARANG...

ISTERI ZAMAN SEKARANG...

ada macam-macam orang,
si suami tak boleh nak larang
confirm nanti kena bangkang

isteri zaman sekarang
pandai tunjuk belang
depan suami sayang-sayang
belakang suami selalu curang

isteri zaman sekarang
banyak masa terluang
suami kerja lintang pukang
dia kat rumah dok online memanjang

isteri zaman sekarang
ramai jugak yang ringan tulang
cari duit pagi petang
kadang-kadang sampai tak sempat pulang
nak kumpul duit untuk beli gelang

isteri zaman sekarang
bikin hati suami selalu bimbang
gaji besar , ilmu terbilang
tapi dengan suami selalu garang
sampaikan suami nak rehat pun tak senang

isteri zaman sekarang
sebenarnya memang sangat gemilang
tapi kita tak boleh nak salahkn isteri seorang
kerana  si suami ni  kadang-kadang langsung tak  pandang
pada tanggungjawap nya yang sudah semakin  berkurang
so...isteri pulak yang nak tunjuk belang
dengan bangga cakap sorang-sorang...
i can hidup tanpa you lah abang....
walaupun dalam hati selalu terbayang
dalam jiwa terkenang-kenang
i love u,my hubby ku sayang
i tak mau satu hari nanti  abang hilang...
sebab i tau abang tu   si hidung belang
hehehe...




hehehe
ye kak hati-hati kat diaorang sebab depan kita pijak semut tak mati,belakang kita dia lah kekasih mithali..
huhuhu... ayat tu macam lah aku dah bersuami lak kan ....aku pinjam dari  pengalaman sekeliling je laa..
ok...chaw~

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx