MANA KAH CINTA SAYA?

amboi bersaya-saya gitu...
macam skema sangat
hee.. try nak jadi budak yg bersopan santun laaa..
nak berkata-kata bagai manusia paling sopan didunia pulak!
huhuhu..
agak-agak korang aku boleh tak?
ok2 i'll try my best!!!

ahaks!

saya memang teringin jadi baik
padahal memang budak baik pon saya ni
hoooo..perasan sudah!!
siapa yg kata saya jahat?
tak moh kawan lah!!
hehehe
nanti saya block profile facebook awak lah!
hallamak!! gengster sudah!!
hehehe
sekarang ni kawan-kawan facebook saya dah pandai touching tau!
bila silap sikit je terus block!
tetiba je komen dia dah padam huhuhu
i'm sorry~
saya memang kuat bergurau..
tapi saya tak tahu  kalau gurauan saya bakal membakar jiwa kawan saya yg jiwe-jiwe tu
aduh duh duh...
maafkan saya sekali lagi!
semua adalah kawan saya
semua adalah peghibur saya kala saya sunyi
kenapa harus touching???
mengapa perlu blocking???
kalau saya silap sila bagitau saya diinbox!
so simple ok..
saya pun bukan lah sempurna sangat,
kadang-kadang otak pun serabut!
tu sebab  ada masa status or komen saya pon serabut sama!
haraf semua dapat memahami~
awak...
sekali lagi saya katakan
DISINI
semua adalah kawan-kawan saya
saya abadikannya semua disini..
kalian lah tempat saya bergurau, bermanja , bertukar-tukar idea..
tak lebih dari itu!
cuma kadang-kadang saya letih..
letih mencari...
mana kah cinta saya?
huarhh...sebak!!!

Comments