SEPI TANPA BERITA



Maaf..
sunyinya blog aku ni,
macam lah aku sorang yg pergi beraya kan...
hahaha
sibok bebeno, maklumlah jumpa ahli keluarga dan kawan-kawan...
kadang-kadang tu macam baru je nak mula sembang ,
tapi rupanya dah hampir 5 jam dah bercakap
hahaha, gila tol!
makan jangan cakaplah..
dah makin tembam pipi aku ni melantak.
hehehe
paling seronok pergi rumah makcik-makcik aku!
dapat duit raya!!!
yea yeah!!!
makcik aku tu mungkin lupa yg aku ni dah kerja
hahaha
seorang makcik bagi 10 hengget..tu yg paling sikit doe
dan kira-kira makcik aku ada dalam 25 orang
so korang fikir la sendiri beb!!
heheheh
lepas jugak duit minyak kereta aku ni
bhahahaha
tapi aku belum dapat pergi kerja lagi la..
demam datang kali ni
paling teruk dari demam yg pernah aku hadapi seumur hidup aku..
sampai aku kena tahan di ward selama 3hari..
sedih..
memang sedih...
tapi apa sebab aku demam??
doktor cakap aku letih dan badan aku sangat lemah
maybe aku letih sebab kutip duit raya le tu..kot!!
hehehe
doktor tak tau,sebenarnya..
aku demam sebab aku tak dapat pergi raya rumah buahati aku
tahun ni masuk raya yg ke 4 kami raya jauh-jauhan
hurm...
sedih doe...
korang untunglah kekasih depan mata..aku.....
tersangat sedih....
tuhan je yg tahu bagaimana kesedihan yg aku rasa tu...



Comments