BILA KEKASIH KURANG PEKA

apa punya tajuk la tu kan
peka ke pekak?
heheheh
peka laaaa...
sensitif..aa sama lah tu
agak-agak paham tak?
kalau paham baguslah..kalau tak paham..
lantak ko hehehehe
kekasih!
yup perkataan yg bermaksud kek pengasih
ehehehe...
pe bende pulak tu ...?
tu lah suruh belajar dok bercinta je kerjanya
kan semua nya fail kalau ditanya
hehehehe
ni bukan apa saja jek buat - buat sengal,
kang tunjuk pandai macam berlagak pulak nampaknya  kan
hahahah...
apa korang buat kalau kekasih korang kurang peka?
aku?
aku ea....
kalau aku ...aku pon buat poyo jek lah
lagi aku suka kot
sebab kalau dia tak ambik peduli
tu bermakna dia memang dah tak peduli dah
hahahaha
so..kita enjoy!!!!!
hey girls..korang jangan lak follow me k
aku ni memang camni...eheheheh
sebenarnya aku tengah hot kat orang yg mengaku dia kekasih aku tu
aku ni dah lah sensitif
tapi..aku jenis tak suka nak tunjuk yg aku tengah marah.
so inilah caranya hehehehe
mengade je kan hahahaha
aku ape kesah korang nak cakap apa...
lagi satu...lantak ko lah
hehehehe
tapi aku ni penyabar orangnya
selagi aku boleh sabar..aku sabar lah
kalau dah tak boleh...aku kena jugak sabar
laaaaa... camana pulak tu ek?  heheheh
ok lah dah siap nak pergi kerja ni
next post akan menyusuli ...
so..jangan lupa untuk menjengah-jengah blog ni ok..
kalau korang baca post - post aku,
sebenarnya korang baca apa yg sedang berlaku atas diri aku ni..
ni lah kenyataan nya.
so tiada rahsia antara kita disini
yeee haaa... hahaha
... ini betul-betul..bukan lagi cobaannn....
ehehehe ok...semuanya berhenti disini...
aku sayang kamu !




Comments