MANjew KU SAYANG

harini  aku berchating dgn manjew
rindu....kat cayang...
itu je yg mampu diluahkan
makin jauh makin rindu ...
kata manjew kat aku
arghh..
manjew tak tahu yg aku lebih lagi rindu kat dia
cayang...moga bahagia...
tu ucapan manjew kat aku
bahagia dengan kehidupan baru ye...
jangan lupa makan nanti sakit lagi....
erghh!!!
manjewku...
kau tak tahu..
saat tu airmata ku tumpah lagi
namun aku masih mampu bergurau dengan kamu...
diakhir perbualan yg ringkas tu
manjew masih sempat meluahkan isi hatinya pada aku...



cayang...i love u...
love u never ends cyg...

manjewku....
entah bila lagi aku berpeluang berchating dengan kamu..
kerana selepas hari ini...
aku entah dimana....

aku  :
bie...i want u yg dulu
happy all yours days
takde mood sedih lagi
senyum lah sayangku
kerana aku pun masih sayang kamu bie...
luahan hati : HETTY ZULAIKA MOHD RAZMAN!

Comments

apabila perempuan menyayang sesorang itu, dia tidak akan berputus asa.. sebab itu susah nak menghapuskan rasa sayang tersebut, sesungguhnya hati seorang perempuankan lembut dan penyayang... =)
Hetty Zulaika said…
thanks lady ainaa
yup dan kasih syg tu xkan pernah pudar sehingga tertutup mata... sgt ikhlas dan tulus....